sobota, 11 stycznia 2014

TT- nad czym zachwyty?

Bardzo, ale to bardzo długo broniłam się, żeby nie kupić tej szczotki. Cały czas zastanawiałam się czym ludzie się zachwycają, co sprawia, że szczotka staje się tak sławna i pożądana. Muszę przyznać wszystkim rację. Już wiem dlaczego i wcale nie żałuję zakupu. Pewnego dnia na allegro pewien sprzedawca miał poświąteczne wyprzedaże, stwierdziłam, że cena w porównaniu do sklepu Tangle teezer jest stosunkowo niska i postanowiłam kupić.




Po tym jak przyszły do mnie moje owieczki byłam strasznie ciekawa jak się sprawdzą. Pierwsze czesanie wywołało reakcję WTF?! Pomyślałam " jest tak delikatna, że nie rozczesuje" miałam uczucie, że jedynie głaszczę się po głowie. Jednak po dotknięciu włosów- ONE SĄ ROZCZESANE. Miałam wrażenie, że szczotka jest stworzona do włosów cienkich, ale nie, ona dostała się do skóry głowy i prostym strumieniem przepłynęła po włosach.



Włosy po rozczesaniu są bardzo miękkie, nie postrzępione i czesanie na prawdę sprawia mi przyjemność:) Przy użyciu zwykłej szczotki wyrywałam sobie połowę włosów, a w trakcie prostowania wszystkie włosy :D


Moje kompaktowe owieczki spisują się tak rewelacyjnie, że jestem niemal pewna, że lada moment wrzucę do koszyka wersję nie kompaktową. Szczotka wraz z przesyłką wyniosła mnie 46 zł, sama w sobie kosztowała 33 zł u tego sprzedawcy jednak widzę teraz, że już ich nie sprzedaje.


Używacie TT? Jak Wam się sprawdza :) Podzielcie się swoją opinią :) Buziaki!

31 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie używałam ale planuję zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup kup, ja się cieszę, że w końcu się zdecydowałam :)

      Usuń
  2. Kupiłam sobie też TT parę dni temu i muszę przyznać, że jestem z niej baaaardzo zadowolona! I też byłam w szoku, że ona rozczesuje włosy w tak delikatny sposób! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) też byłam w szoku :)

      Usuń
  3. Kurcze będę musiałą się w taką szcotkę w końcu zaopatrzyć skoro nie wyrywa włosów to raczej warto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągle myślę czy taki gadżet jest mi potrzebny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie spróbujesz to się nie dowiesz :)

      Usuń
  5. W tym roku mam w planach wreszcie ją zakupić : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam wersję niekompaktową i już nie wyobrażam sobie życia bez TT :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chcę ją sobie kupić :)

      Usuń
  7. Ja mam zwykła ale chciałabym też kompaktowa do torebki :)
    Jestem z niej bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie chcę sobie jeszcze zwykłą kupić :)

      Usuń
  8. czytam ochy i achy, czaję się na nią, kilka razy już sprawdzałam na allegro.. i nic.. cały czas szkoda mi tylu pieniążków na szczotkę, mimo tego, że jest taka dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No allegro nie są aż tak bardzo drogie :)

      Usuń
  9. Marze o niej i chyba w końcu sie na nią skusze w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam wraz ze wszystkimi swoimi włosami :D

      Usuń
  10. Ja jej nie mam ze względu na cenę. A na allegro nie chce kupić, bo jeszcze trafię na podróbkę. Ale chciałabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może będą jakieś przeceny na stronie TT :)

      Usuń
  11. Używam TT ale mam też porównanie z 'podróbkami' i szczerze mówiąc nie czuję potrzeby kupowania oryginalnej w przyszłości. :) Tanioszki spokojnie jej dorównują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ciekawi mnie czy widziałabym różnicę w podróbce :)

      Usuń
  12. Najpierw kupiłam sobie różowy kompakt, a po pół roku dokupiłam różową klasyczną, a komapkcik zabrała mi moja 7-letnia siostra, która zawsze miała problem z czesaniem włosów, a teraz to uwielbia :D Nie potrafię sobie wyobrazić zycia bez tej szczotki, już prawie rok czeszę się Tangle Teezerem i wydaje mi się, że również dzięki niej moje włosy wygładziły się, są takie delikatniejsze, ładniejsze :D Mój tata znalazł inne zastosowanie tej szczotki, kompakcikiem mojej siostry, "drapie" ją po plecach, hah, taki masaż, ona go uwielbia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jaaa hahahha to ładnie :) Ja też robię sobie nią masaż ale głowy heheh :)

      Usuń
  13. używam i 'dorobiłam' się dwóch klasycznych przy czym jedna jest jeszcze w starym kształcie i nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja po kilku dniach również. Muszę kupić klasyczną :)

      Usuń
  14. Mam wersję kompaktową i mnie nie zachwycił. Wolę jednak szczotki z naturalnym włosiem :)

    OdpowiedzUsuń