niedziela, 23 lutego 2014

Biedronkowy hit? :)

Od jakiegoś czasu jest strasznie głośno o plastrach oczyszczających nos z Biedronki. Nie mogłam sobie odmówić i także poleciałam po jedną paczkę. Mam nadzieję, że jeszcze będą dostępne bo muszę zrobić zapasy. A no i już wiem o co tyle krzyku :D


Plastry są firmy Botanical Choice- muszę powiedzieć, że pierwszy raz słyszę o tej firmie. Jestem ciekawa co jeszcze mają w swojej ofercie. Ale co do plasterków. Za zadanie mają oczyścić nasz nos, usunąć zaskórniki i wągry. Wybrałam wersję z ekstraktem z drzewa herbacianego. Na pewno wrócę do Biedronki po wersję w czerwonym opakowaniu. 


W opakowaniu mam 6 plastrów pojedynczo zapakowanych. Fotkę po użyciu wrzucę maleńką. Dla chcących zobaczyć efekty wystarczy powiększyć. Możliwe, że nie każdy chce na to patrzeć :D


Efekty mają być widoczne już po pierwszy użyciu. I są. Zdecydowanie widać jak ładnie wyciągają wągry. Następnym razem przed użyciem mam jeszcze zamiar zrobić wcześniej 'parówkę' aby ułatwić troszkę dla plastra działanie. Na koniec zostawiam Was ze zdjęciem plasterka. Dla osób, które chcą zobaczyć efekty wystarczy kliknąć :)


Używałyście? Jakie są Wasze sposoby na pozbywanie się wągrów? Buziaki!

16 komentarzy:

  1. Musze je kiedyś wypróbować skoro sa dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się spieszyć bo nie są w stałej ofercie biedronki:P

      Usuń
  2. nie słyszałam o tych plastrach z biedronki, muszę prędko ich poszukać bo by mi się przydały na moje niedoskonałości ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałaś? Na blogach jest bardzo głośno ;D

      Usuń
  3. ciekawe i wiesz co..? chyba znowu mnie namówiłaś!:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ojej przepraszam, nie chciałam! :)

      Usuń
  4. mam je i są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a to jest jakas sezonowa promocja na nie czy mozna je dostac caly czas?

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam je w mojej Biedrze, ale jakoś bez zachwytu przeszłam obok nich, teraz wiem.. mam czego żałować..

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że jeszcze będą u mnie.w.Biedronce;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ja kiedyś stosowałam te plastry ale póki co odstawiłam je :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a jak byłam w pl miałam go w ręku.. i odłożyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam te plastry, ale jakoś się nie skusiłam. Może będzie przy następnej kosmetycznej akcji, to wtedy kupię :)

    OdpowiedzUsuń