wtorek, 4 lutego 2014

Brokaty My Secret- tak czy nie?

Kilka dni temu pokazywałam Wam post o nowości My Secret. Tym razem firma wyszła z pomysłem stworzenia brokatów do paznokci. Jeśli chodzi o tą formę zdobienia paznokci nie byłam nigdy przeciwniczką. Podoba mi się w zależności od okazji, tego jak jest to zrobione. 


W sprzedaży dostępne są 3 odcienie, złoty, fioletowy i niebieski. Koszt jednego brokatu to 8,99 zł za 3 gramy. Dostępne są w każdej Naturze od 30 stycznia.


Jako podkład pod brokat użyłam trzech lakierów Sensique, które chociaż troszkę odpowiadały kolorom. Nie miałam zbyt dużego wyboru, odkąd wprowadziłam u siebie akcję minimalizmu i dużo lakierów trafiło do innych osób.


Nałożenie brokatu nie było żadnym problemem, po pomalowaniu paznokci zanurzyłam je po prostu w słoiczku z brokatem a resztę zdmuchnęłam. 


Wyglądają dosyć ładnie, jednak nie nadają się na codzienne noszenia, wykruszają się dosyć szybko i bardzo wydłużają schnięcie lakieru. Dosyć mocno się ścierają i na drugi dzień nie wyglądały zbyt apetycznie.


Ogólnie rzecz biorąc brokat to fajna sprawa, można kombinować na różne sposoby, jednak w tym wypadku główną przeszkodą jest cena i trwałość. Nie ma co ukrywać, ale cena jest wygórowana a za 8,99 zł na różnych stronach internetowych możemy kupić 8 brokatów. Ładnie wygląda, zawsze to jakieś urozmaicenie ale czy warto? Może same napiszcie co o tym myślicie :) Pozdrawiam

23 komentarze:

  1. zdecydowanie za drogo jak za jeden sloiczek tyle pieniedzy chca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie... Na allegro można znaleźć słoiczek juz od 1zł a jakością nie odbiega od droższych ;)

      Usuń
    2. Podpinam się pod komentarz :)

      Usuń
  2. Strasznie drogo jak na zwykły brokat. Ale prezentuje się fajnie :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga impreza, jednak myślę, że nałożone delikatnie i pokryte topem będą wyglądać jak miliony monet :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba bym sie na taka trwałość nie zdecydowała

    OdpowiedzUsuń
  5. mają specyficzne kolory, takie cięzko znaleźć w hurtowniach. I podejrzewam, że gdyby nałożyć go pędzlem i przeciągnąć topem - sechł by krócej i miałby lepszą trwałość. U mnie brokat nałożony na końcówki trzyma lakier najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wydaje mi się :) Widziałam masę takich kolorów :)

      Usuń
  6. Ciekawy efekt, ale trwałość zniechęca do takiego mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie szkoda bo wygląda całkiem fajnie :(

      Usuń
  7. cudeńka ;)
    a jak przepięknie sie mienią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem brokat jak brokat :P Ja bym tyle nie wydała za niego. Sama kupuję czasem na bazarku lub u chińczyka za 1 zł /słoiczek i niczym nie różni się od tych 5 razy droższych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie skuszę się:P w sumie kolorystycznie też mnie średnio przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  10. zobaczyłam te brokaty na zdjęciu i już pomyślałam, ze będzie jakaś masakra..., a tu takie pozytywne zaskoczenie jesli chodzi o efekt. Ale ja chyba wolę jednak kupić lakier z brokatem :)

    OdpowiedzUsuń