niedziela, 2 lutego 2014

DENKO-STYCZEŃ 2014

W nowym roku z denkiem nie poszło mi za dobrze, na studiach miałam masę zaliczeń, w pracy natłok pracy i dopiero teraz się zorientowałam jak mało kosmetyków używałam, była to praktycznie podstawa. Mimo to coś udało się wrzucić do magicznej torebki zużyć, aby pokazać Wam to na blogu.


 1. Najlepszy krem do stóp, który zawsze jest pod ręką. Tutaj jeszcze w starym opakowaniu ale nowy już czeka na użycie. Nigdy nie miałam lepszego kremu do stóp, który by działał tak dobrze :)
2. Kremowy żel do mycia ciała Balea. Cudownie pachnie mandarynkami i jak na żele Balea jest bardzo wydajny i jak wiadomo nie kosztuje nawet 1 euro.
3. Płyn do higieny intymnej Ziaja. Jeśli chodzi o te płyny to kupuję je zawsze zmieniając jedynie rodzaje. Jak dla mnie numer jeden.
4.Żel do golenia Balea, tak samo jak kokosowy sprawdzał się super i starczył mi na ponad miesiąc co świadczy o jego wydajności. Tani, ładnie pachnie i nawilża skórę podczas depilacji. Czego chcieć więcej?


5.Żel do mycia twarzy Balea. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam, a będąc w DM przypomniałam sobie, że kończy mi się żel do mycia.Kupiłam i nie żałuję, był tani, delikatny, nie podrażniał i ładnie zmywał makijaż. Dawno nie miałam tak delikatnego żelu do mycia twarzy, praktycznie całkowicie bezzapachowy.
6. Szampon do mycia włosów Balea- waniliowy. Świetnie oczyszał włosy, był w miarę wydajny iii miał cudowny zapach!
7. Farba do włosów Palette 318, używałam pierwszy raz i muszę stwierdzić, że chyba przy niej zostanę bo bardzo fajnie rozjaśniła odrosty :)


8. Olej kokosowy CosmoSpa- zamówiłam za ok. 5 zł na Allegro i przepadłam. Zamawiam następne bo świetnie nawilża włosy, ładnie pachnie, a po użyciu włosy są lśniące i gładkie. 
9. Kulka Adidas- standard, chyba nie ma o czym pisać, całkiem w porządku jednak teraz całkowicie rezygnuję z kulek na rzecz sprayów. 
10. Miniaturka perfum Avon Far Away, dostałam przy jakimś zamówieniu. Zapach jednak był bardzo ciężki i nie dla mnie. Służył do psikania w toalecie.

 
Na sam koniec zostawiłam lakiery, które muszą iść do wyrzucenia, ponieważ już przy samej końcówce zrobiły się strasznie gęste i nie nadają się do używania. Jak widać moje denko nie było zbyt ogromne, jednak i tak jestem zadowolona, że udało mi się chociaż tyle zużyć. Jestem teraz w trakcie akcji pozbywania się zbyt dużej ilości kosmetyków. Przy okazji zapraszam Was do zakładki Wymiana- może znajdziecie coś dla siebie :) Używałyście któryś z wymienionych wyżej kosmetyków? Buziaki :)

22 komentarze:

  1. Spore denko. Balea zel pewnie był niezły no i krem do stop z Avonu ten akurat lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak- te kremy są na prawdę fajne :)

      Usuń
  2. Pluję sobie w brodę, że zapomniałam o tym waniliowym szamponie i cytrynowym żelu do golenia. Ech, skleroza nie boli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej haha :D Ja teraz jak pojadę to muszę kupic szampon oczyszczający, a piankę ta kokosową :)

      Usuń
  3. miałam antyperspirant z adidasa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie takie małe te zużycia:) lubię zapachy żeli pod prysznic Balea.,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, mozna je kupować dla samych zapachów :D

      Usuń
  5. No wcale słabo Ci nie poszło :)
    Uwielbiam żele pod prysznic Balei, cudownie pachną, a teraz kusisz mnie tym szamponem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to trzeba kupić, blogspot to strefa kuszenia, trzeba unikać :D

      Usuń
  6. Nie miałam żadnego z nich, ale zainteresowałaś mnie olejem kokosowym. Szczególnie, że trafiłaś dosyć tani ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zerknij na Allegro, są tłoczone na zimno ale szybko rozpuszczają się w rękach, a są dużo tańsze niż te w butelce :)

      Usuń
  7. miałam kiedys ten krem do stóp i maseczkę lawendową i peeling z pieprzem.... były dobre

    OdpowiedzUsuń
  8. Wchodzę dzisiaj już na kolejnego bloga, gdzie widzę kosmetyki Balea! :D Kuszą z wszystkich możliwych stron :P. Bardzo chcę w końcu wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie coś u mnie dużo tej Balei w zużyciach :D

      Usuń
  9. Żele pod prysznic z Balea są świetne :) Tego zapachu jeszcze nie miałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam je głównie za zapachy i każdy jest wyjątkowy :)

      Usuń
  10. Ostatnio sama polubiłam płyny z Ziaji - a produktów Balea jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś najbardziej się do nich przekonałam :)

      Usuń
  11. Mam pytanie a jaki masz kolor odrostu ?

    OdpowiedzUsuń