środa, 26 lutego 2014

Dwustronny korektor Under Twenty.

Jeśli chodzi o dwustronne korektory to miałam do czynienia tylko z tymi z Sensique, zielony i naturalny. Dzisiaj jednak chciałam Wam pokazać podobny z Under Twenty. Mamy dwie końcówki. Maskujący fluid punktowy i antybakteryjny korektor punktowy. 




Składniki aktywne
  • Kwas salicylowy - o właściwościach delikatnie złuszczających naskórek.
  • Alantoina 1% - wygładza i zmiękcza skórę. Wykazuje właściwości łagodzące.
  • Glukonian cynku - działa antybakteryjnie i łagodząco.
  • Mikrogąbeczki  - absorbują nadmiar sebum na skórze. Zielony pigment- maskuje zaczerwienienia.


Skład korektora punktowego:


Skład fluidu punktowego:


Jeśli chodzi o korektor nie jestem za bardzo przekonana, jak dla mnie nadaje się tylko i wyłącznie na noc bo nie stapia się razem z fluidem i nawet po mocnym wklepaniu on tak jakby wysychał i staje się brzydką zielono/niebieską plamą, która w zasadzie nic nie robi. Używałam na wypryski i niestety nie poradził sobie z nimi w żaden sposób oprócz tego, że wyglądałam jak ufoludek :D


Natomiast fluid punktowy sprawdza się całkiem fajnie jako korektor, dosyć ładnie zakrywa ale tylko miejsca na twarzy, pod żadnym pozorem nie nakładajcie go pod oczy bo na delikatnej skórce robi się pomarańczowy i wysuszy (przetestowałam!:D). Konsystencje ma kremową i długo się utrzymuje bez żadnych poprawek. Nie podrażni miejsc na brodzie, czole czy policzkach :)


Korektor kosztuje ok 19 zł o pojemności 2x15ml. Jak dla mnie produkt zbędny, nie mam wielkich problemów skórnych ale nie wykluczam, że u młodych dziewczyn może się sprawdzić. 
A Wy miałyście kiedyś styczność z dwustronnymi korektorami? Buziaki!

15 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam z nimi styczności i po tej recenzji nie będę mieć :P Słabiutko wypadł niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie wszystko jest idealne ;)

      Usuń
  2. Nie jest mi szczególnie potrzebny do szczęścia, ale brzmi i wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mi też jakoś specjalnie nie jest potrzebny :)

      Usuń
  3. zielony by mi się nie przydał ale jasny beż tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem fajnie zakrywa niedoskonałości :)

      Usuń
  4. Pierwszy raz widzę taki wynalazek od Under20 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki cudak :) Pierwszy raz widzę, że Under20 ma coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają to od niedawna w sprzedaży :)

      Usuń
  6. Ciekawy jest niepowiem ;) wersja z dwoma kolorami świetna

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ja do oddania oddałam kremy przeciwzmarszczkowe ;)

      Usuń