czwartek, 27 lutego 2014

Inspiracje internetowe #2

Na dzisiaj mam dla Was kolejną dawkę inspiracji internetowych. Od jakiegoś czasu nie spędzam za dużo czasu w poszukiwaniu ciekawych stron. Obracam się w rejonach dobrze mi znanych, a inspiracje, które dzisiaj Wam pokażę wpadły mi pod myszkę całkiem przypadkiem.



Gdzie wyjechać to blog, na którym możemy przeglądając stronę czuć się jak w podróży. Piękne zdjęcia, bardzo dużo rad dla podróżujących, podpowiedzi tanich noclegów i pięknie, rzeczowo pisane notki.


Na blogu WięcejLuzu możemy przeczytać o wszystkim i o niczym. Blog jest pisany współczesnym językiem przez młodego 22 letniego chłopaka. Podczas czytania można się uśmiać, dużo nauczyć a także poznać zdanie autora bloga- Krzyśka, na tematy " na czasie" . W wolnej chwili WięcejLuzu sprawdza się świetnie. 


Od kilku dni non stop molestuję kanał Justina. Strasznie napaliłam się na sierpniowy koncert w Gdańsku jednak nie będzie to z przyczyn zawodowych możliwe i tego nie przeskoczę. Timberlake działa na mnie relaksująco, jednocześnie napędza mnie do życia. 


Jeśli jesteśmy jeszcze przy temacie muzyki zakochałam się w Liar Liar- Cris'a Cab'a. Ma nieziemski głos i replay jest przeze mnie gwałcony w okrutny sposób.

A Wy na jakie strony zaglądacie najczęściej? :) Buziaki!

9 komentarzy:

  1. Z pewnością zajrzę na story, które podałaś. Szczególnie "gdzie wyjechać?"

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli mam być szczera nigdy nie słuchałam Justina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy musi słuchać Justina ;)

      Usuń
  3. Tych stron nie znam, ale tez mam swoich ulubieńców :) Podróżnicza szczególnie mnie zaiteresowałą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza dwa blogi mnie zainteresowały, lecę je obadać :)

    OdpowiedzUsuń