czwartek, 13 lutego 2014

Jabłkowo cynamonowa rozkosz :)

Zimą uwielbiam rozpieszczać się słodkimi, ciężkimi, typowo "świątecznymi" zapachami. Z racji, że powoli zaczyna się robić wiosennie- mam nadzieję, że tak zostanie, postanowiłam szybciochem wykańczać produkty o takich zapachach i nie długo będzie zapotrzebowanie na zapachy letnie, orzeźwiające. Peeling, który chcę Wam dzisiaj pokazać ma cudowny jabłkowo- cynamonowy zapach i nieziemskie rozgrzewanie ciała.


Peeling ten jest z dodatkiem olejku i świetnie nawilża skórę, zdaję sobie sprawę z tego, że nie jest to długotrwałe i naturalne nawilżenie ale efekt jest nieziemski. Super by było, gdybym posiadała jeszcze o takim zapachu balsam do ciała. Mega otulenie przed snem. 


Skład nie jest za ciekawy ale zwróćmy uwagę na to jak tani jest ten produkt i jak pięknie pachnie :D


Drobinki są dosyć grube, a konsystencja tłustawa. Bardzo fajnie złuszcza naskórek i daje efekt nawilżenia. Poza tym dla zapachu bym go na pewno odkupiła, szkoda tylko, że jest to edycja limitowana. Chociaż znając życie na przyszłą zimę powinien się znów pojawić. Nie mogę doczekać się letnich limitowanych kosmetyków w DM. Zapachy pewnie będą obłędne. A Wy lubicie na swojej skórze zapach jabłkowo cynamonowy? :) Pozdrawiam!

Zapraszam na rozdanie. Do wygrania zestaw kosmetyków

KLIK KLIK 
 

25 komentarzy:

  1. Uwielbiam zapach jabłka i cynamonu, ale niestety nie mam dostępu do kosmetyków z Balei.
    Kotowi żel też się chyba spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam :) Na szczęście zima jeszcze trwa :P

      Usuń
  3. Oj musi pachnieć niezmiesko!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam wciąż nadzieję dorwać tę szarlotkową serię :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy jeszcze będzie w DM :P

      Usuń
  5. początek Twojego tekstu sama mogłabym napisać - też uwielbiam takie zapachy i też teraz staram się zużyć zimowo-świąteczne zapasy ;))) ten peeling stoi u mnie pod prysznicem i mam wrażenie, że wcale go nie ubywa, jest aż zbyt wydajny! ;)))

    a balsam o baaaardzo podobnym zapachu jest - Farmona, masło do ciała o zapachu szarlotki z cynamonem i bitą śmietaną, miałam go jesienią i jest boski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jejku to masło do ciała musi być mega!! :)

      Usuń
  6. Cynamon i jabłko mniaaaam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Normalnie mój Bambuszek na Twoim zdjęciu :) A peeling zaciekawił mnie szczególnie swoim zapachem - musze u sienie pójść do sklepu z Niemiecką chemią i poprosić coby coś z Balea sprowadzili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś u mnie w mieście pytałam o Balea ale babka przywozi tylko środki czyszczące, takie rzeczy do domów..

      Usuń
  8. Na skórze nie wiem czy bym polubiła, ale w cieście jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Na pewno warty zainteresowania ;)

      Usuń
  10. to pewnie bardziej żel niż peeling, ja jeśli chodzi o peelingi to wolę mocne zdzieraki ;)
    ale zapach na pewno super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie normalnie peeling, nawet słabo się pieni ;)

      Usuń
  11. witam :)

    zapraszam na konkurs, do wygrania sesja zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń