wtorek, 18 lutego 2014

Multifunkcyjny krem na noc Lirene.

W mojej łazience głównym kremem, który zawsze używałam na noc był multilipidowy krem odżywczy Pharmaceris. Teraz używam kremu multifunkcyjnego z Lirene. 



Krem ma bardzo gładką konsystencję, bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia na twarzy tłustego filmu. Ale za co go tak polubiłam? Za nawilżanie. On na prawdę bardzo, ale to bardzo dobrze nawilża moja problematyczną skórę. Od zawsze mam problemy z przesuszoną skórą na twarzy a co za tym idzie jest bardzo podrażniona, i trafić na krem, który dobrze nawilży i nie podrażni nie jest takim łatwym zadaniem.


Jest dosyć wydajny pojemność 50 ml, a koszt ok 16 zł. Po ponad miesiącu używania kremu zauważyłam przede wszystkim, że skóra wygląda na zdrowszą, bardziej rozświetloną i nie jest poszarzała. Jeśli macie suchą skórę twarzy i boicie się, że krem może Was podrażnić to polecam wam właśnie ten, poza tym polecam Wam go nawet jeśli nie macie takiego problemu, ponieważ krem jest przeznaczony do każdego typu skóry.


A Wy macie jakiś sprawdzony krem do suchej skóry, który jej nie podrażni? Buziaki!

Zapraszam na rozdanie, do wygrania kosmetyki Balea, Lirene, FlosLek i KOBO   TUTAJ

13 komentarzy:

  1. Dawno nic nie miałam z kremów firmy Lirene :) ale balsamy do ciała ich lubie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak- balsamy też mają świetne ;)

      Usuń
  2. Ja sobie bardzo chwaliłam krem Aqua Crystal od Lirene :-) Był leciutki i świetnie się sprawdzał na mojej tłustej cerze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba wszystkie kremy Lirene lubię :D

      Usuń
  3. Moim ulubieńcem jest Nivea Aqua Effect,choć przyznam że pozostawia tłustą warstwę,ale fajnie działa na moją skórę i mogę mu to wybaczyć.Jak wykończę obecny kremik-wypróbuję ten:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś ten krem ale używałam go tylko na noc :)

      Usuń
  4. Ja przyznam szczerze, że nie używam kremów regularnie, czasem i kilka dni. A mimo wszystko moja skóra nie jest sucha. Ja jednak wolę na twarz stosować olejki. Skóra jest dużo bardziej miękka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wyobrażam sobie umyć twarzy i nie użyć kremu :D

      Usuń
  5. ja cale szczescxie nie posiadam skory suchej z pdoraznieniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wygrałam w konkursie Urodaizdrowie krem Lirene WYBIELANIE, jest naprawdę genialny. :)

    OdpowiedzUsuń