piątek, 7 lutego 2014

Produkt uniwersalny?

Dzisiaj chciałabym napisać Wam o olejku do wszystkiego Alverde :D Zawsze marzyłam, żeby mieć dostęp do kosmetyków z drogerii DM. I tak się stało. Dostęp do DM mam na tyle prosty, że często mogę tam kupować. Jednym z kosmetyków, który był na mojej liście must have z DM jest olejek kokosowy Alverde. 


Olejek ten służy mi praktycznie do wszystkich pielęgnacyjnych czynności. Nawilżam nim ciało, używam po depilacji, nakładam na włosy- świetnie nawilża i nie obciąża. Nawet po umyciu używam go na końcówki. Ostatnio użyłam go do demakijażu z ściereczka muślinową. A od bólu używam go nawet do nawilżenia dłoni, łokci, skórek wokół paznokci.


Ma cudowny zapach, pięknie się wchłania i ma fajna nie za rzadką konsystencję, ale nie jest też tak gęsty jak np., olej rycynowy. Jest dosyć tani- kosztuje ok 2 euro.


Jakie macie wrażenia z niemieckimi kosmetykami Alverde? Lubicie? Ja bardzo się z nimi polubiłam jednak z racji zapachów i wyboru bardziej przepadam z Balea. Coś zauważyłam, że dużo u mnie ostatnio niemieckich kosmetyków i chyba muszę pokazać Wam coś naszego. Wyszukać jakieś perełki- ale to chyba w najbliższym poście. Chciałabym Wam przypomnieć jeszcze o mojej zakładce WYMIANA, dorzuciłam tam dzisiaj kilka rzeczy. Buziaki!

Zapraszam także na KONKURS. Do wygrania zestaw kosmetyków :)

17 komentarzy:

  1. Ja o wiele bardziej lubię Alverde, bo naturalniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ale ja jakoś z Balea mam dużo większy wybór :)

      Usuń
  2. Lubie ten olejek i przez cała zimę go uzywalam świetnie nawilza naprawdę rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo- ratuje mnie w tych zimnych dniach :)

      Usuń
  3. A ja kupuję naturalny olej kokosowy i używam go podobnie tak jak Ty :) Do wszystkiego! Najlepiej działa na włosy i suchą skórę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Ja zamawiam często olej kokosowy tłoczony na zimno z CosmoSpa :)

      Usuń
  4. Nie znam tego kosmetyku :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czas poznać :) Na pewno zerknę na bloga :)

      Usuń
  5. Uzywam podobnie olejku brzoskwiniowego z bielendy ale kokos kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo- nigdy o nim nie słyszałam. Zaraz go wyklikam!

      Usuń
  6. nigdy nie miałam tego produktu, pierwsze go widze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a myślałam, że już każdy go używał :D

      Usuń
  7. Olejek kokosowy zaciekawił mnie bardzo - ja jednak mam kiepski dostęp do DM :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z tym jest najczęściej problem :(

      Usuń
  8. Nie znam go, ale chętnie bym poznała.
    Uwielbiam olej kokosowy w każdej postaci, a z Alverde miałam inny olejek i był fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie kosmetyki Alverde są fajne, chociaż za dużo ich nie próbowałam.

      Usuń
  9. kupiłam go jakiś czas temu w Berlinie i w tej chwili grzecznie czeka na swoją kolej :) teraz jestem w trakcie zużywania zwykłego oleju kokosowego, później będzie różany Alverde i na końcu ten (mam piękny plan, zobaczymy jak wyjdzie w życiu) - fajnie wiedzieć, że jest dobry i się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń