czwartek, 6 lutego 2014

Wygraj zestaw kosmetyków :)

Witajcie, dzisiaj zapraszam Was na mały konkurs. Z racji, że liczba obserwatorów mojego bloga wciąż rośnie postanowiłam sprawić jednej z Was zestaw kosmetyków.  A co do wygrania?


W zestawie znajdziemy:
  • lakier KOBO
  • dwa cienie Sensique
  • matujący krem FlosLek
  • termoaktywny peeling do twarzy Under Twenty
  • przeciwzmarszczkowy krem Lirene
  • antyperspirant Balea
  • tonik przeciw trądzikowy Under Twenty
  • tonik do twarzy wybielanie 3w1 Lirene
Zasady rozdania? Nie ma ich dużo:) Wystarczy być obserwatorem tego bloga, napisać w komentarzu dlaczego to właśnie Wy powinniście wygrać ten zestaw, opcjonalnie można udostępnić post na swoim FB o rozdaniu LINK

Wzór komentarza:

Obserwuję bloga jako:
Mój e-mail:
Udostępniłam na FB jako: 
Powinnam wygrać ten zestaw ponieważ:

Rozdanie trwa do 20 lutego 2014r. Wyniki ogłoszę na blogu oraz FB Idealna kobieta. Powodzenia!



13 komentarzy:

  1. Obserwuję jako: Place Of Woman
    Mój e-mail: kass_1992@tlen.pl
    Fb: brak
    Odp:Powinnam wygrać zestaw ponieważ chciałabym wypróbować dezodorant z Balei ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję bloga jako: goskaaa
    Mój e-mail: mysia1210@poczta.onet.pl
    Powinnam wygrać ten zestaw ponieważ:
    Nie miałam nigdy tych kosmetyków a jako prawdziwa kosmetykoholiczka uwielbiam próbować nowych rzeczy i z wielką chęcią przyjmę je do mojego skromnego zestawu :) Poza tym strasznie dawno nic nie wygrałam i było by to dla mnie coś fajnego :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję bloga jako: Klaudynkabe
    Mój e-mail: klaudia121121@wp.pl
    Udostępniłam na FB jako: -
    Powinnam wygrać ten zestaw ponieważ: fajnie jest czasem coś wygrać, dostać od innych a że nie zdarza mi się to często byłoby to dla mnie jeszcze większą niespodzianką. Każda z w/w rzeczy będzie mi w jakiś sposób użyteczna, a wiadomo że nie warto chomikować niepotrzebnych kosmetyków. Ja bardzo chętnie bym je spożytkowała :) Dezodorantu z Balei też nigdy nie testowałam, ciekawa jestem efektów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję bloga jako: Sombra
    Mój e-mail: lika93@poczta.onet.pl
    Udostępniłam na FB jako: Angelika Łuczak
    Powinnam wygrać ten zestaw ponieważ: byłaby to miła odskocznia od tragedii, które spotykają mnie w życiu prywatnym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: robaczeeek
    Mój e-mail: robaczeeek@wp.pl
    Udostępnienie na FB: nie
    Dlaczego powinnam wygrać ten zestaw kosmetyków a chociażby dlatego, iż nie miałam okazji nigdy żadnego z nich testować a bardzo mnie ciekawią. Krem z Floslek'a myślę że może bardzo dobrze się sprawdzić :) I jakoś u mnie w mieście ciężko dostać jakiekolwiek kosmetyki z Balei i właśnie ten dezodorant również bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję bloga jako: the.white.dots
    Mój e-mail: the.white.dots@op.pl
    Udostępniłam na FB jako: nie
    Powinnam wygrać ten zestaw ponieważ: idealna kobieta zawsze wygrywa, nie liczy się z innymi, jest egoistyczna i chciwa. A Kosmetyki to jej raj na ziemi :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia!

    Mam teraz tyle kosmetyków, że zostawię te innym! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję bloga jako: 56manka
    Mój e-mail: 56manka@gmail.com
    Udostępniłam na FB jako: nie
    Powinnam wygrać ten zestaw ponieważ:
    Na tym świecie jest wiele powodów dla których wygrać bym chciała,
    jeden najważniejszy , bo taki zestaw to dla mego ciała i duszy chwała !
    Uwielbiam kosmetyki w każdej postaci, są moim przeznaczeniem ,
    mieć takie które pomogą mojej cerze , skórze to moje najskrytsze marzenie.
    I właśnie dzięki Twojemu wspaniałemu blogowi może się ono spełnić,
    mnie już na długi czas radością i zadowoleniem po brzegi wypełnić .
    Rewelacyjnie cienie które są do wygrania dadzą mi kociego uroku,
    piękna ja dzięki nim będę z rana, w południe a nawet i o zmroku !
    Antyperspirant Balea o wspaniałym zapachu uniesie mnie w przestworza,
    gdzie przelecę pustynie, doliny, wyżyny, góry a nawet i morza .
    Krem matujący sprawi, że ma cera nie będzie już świecąca,
    i ogólnej niechęci z mojej strony już budząca !

    Powinnam wygrać ten zestaw bo od pierwszej chwili zrozumiałam że to on... ten jeden jedyny, idealnie skomponowany. A wiadomo jak w tych czasach jest trudno o dobry, a nawet idealny zestaw . Bardzo podoba mi się idea całego konkursu. Powinnam wygrać ten zestaw ponieważ nikt inny tak dobrze jak ja nie zadba o to, by każdy gram zestawu był doskonale wykorzystany, by nic się nie zmarnowało. Zakochałam się w tym zestawie od pierwszej chwili kiedy go zobaczyłam. Jest cudowny . Przykuwa uwagę i wpędza w zadumę. To zestaw dzięki któremu odmieniłoby się moje dotychczasowe życie, to zestaw dzięki któremu miałabym silną wolę ! Wolę która dzięki niemu nie uciekła by ukradkiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję bloga jako: nika88
    Mój e-mail: one-more-dress@wp.pl
    Udostępniłam na FB jako: nie
    Powinnam wygrać ten zestaw ponieważ: widzę tutaj krem matujący z Floslek'u z serii Atni Acne, który już od dawna jest na mojej kosmetycznej wishliście. Oczywiście pozostałe kosmetyki także by znalazły u mnie zastosowanie i chociaż nie jestem już under 20, to kosmetyki tej marki także używam i sprawują się całkiem nieźle. Beala jest poza moim zasięgiem, więc fajnie byłoby coś wypróbować z tej zachwalanej na blogach marki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję bloga jako: sietku
    Mój e-mail: karola4@onet.pl
    Powinnam wygrać ten zestaw ponieważ: wszystkie kosmetyki, które są do wygrania znalazłyby w mojej kosmetyczce godne miejsce. Większość z nich jest dla mnie nieznana, a ja? Lubię odkrywać nieznane! (nie tylko w kwestii kosmetycznej :D)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję bloga jako: edka767
    Mój e-mail: edka767@gmail.com
    Udostępniłam na FB jako: nie

    Powinnam wygrać ten zestaw ponieważ:

    1. Zestaw jest bardzo fajnie skomponowany, o szerokim zakresie upiększania . A ja kocham kosmetyki różnego rodzaju.
    2. Skończył się mój antyperspirant no i być może to świetna okazja na wypróbowanie nowego, jeszcze nie spotkanego.
    3. Uwielbiam malować paznokcie, a o lakierach KOBO wiele dobrego słyszałam .
    4. Jestem kobietą i lubię otaczać się kosmetykami które pomagają mi poczuć się lepiej !
    5. Chcę mieć jakiś powód do radości po nieudanych walentynkach....

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję bloga jako: kochacwszystko
    Mój e-mail: kochacwszystko@o2.pl
    Udostępniłam na FB jako: nie
    Powinienem wygrać ten zestaw ponieważ: dałbym go żonie i oczekiwał na jej zdziwioną reakcję na odpowiedź "Kupiłeś ?" , nie "wygrałem " .

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję bloga jako: Zofiana
    Mój e-mail: zofianazofiana@gmail.com
    Udostępniłam na FB jako: nie
    Powinnam wygrać ten zestaw ponieważ: w końcu bym się mogła wszystkim chwalić, że jednak w hazardzie mam szczęście :)

    OdpowiedzUsuń