sobota, 29 marca 2014

CIEŃ DO BRWI PALLADIO.

Brwi zaczęłam wypełniać już jakiś czas temu. Moim niezastąpionym duetem jest cień do powiek z Essence oraz żel z Delii. Ostatnio w moje ręce wpadł cień do brwi firmy Palladio. Do wyboru mamy 3 odcienie: Brown, Auburn, Taupe, ja wybrałam ten ostatni. 


Pojemność netto 2,3g 0.08oz. 

Cień ma całkiem przyjemną konsystencję, pudrową, jednak nie pyli i bardzo łatwo nałożyć go na brwi. Pędzelek dołączony do cienia jest bezużyteczny- jak dla mnie za krótki.


Na brwiach utrzymuje się cały dzień bez problemu i odcień jest fajnie dobrany :) Z tego co się orientuję kosmetyki Palladio rozprowadza sklep yasumi.eu LINK oraz na stronie sklepu palladio24.pl
 który kosztuje tam 28 zł.


Zauważyłam, że na stronie Palladio jest dosyć dużo obiecujących kosmetyków, a firma dopiero wchodzi na nasz rynek. Masa kosmetyków Palladio jest także dostępna na allegro.pl. Najbardziej ciekawi mnie błyszczyk do ust w postaci kredki :) Znacie tą firmę? Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. ciekawy odcień, mi chyba też by pasował;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)cieszę się, że nie wzięłam ciemniejszego bo ten jest idealny

      Usuń
  2. Dziwny odcień...W opakowaniu wygląda jak cielisty cień :) Ja używam tuszu Wibo i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na brwiach wygląda fajnie :)

      Usuń
  3. ładny kolor, mi też by chyba pasował :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że to taki uniwersalny kolor :)

      Usuń
  4. Nie słyszałam nigdy wcześniej o tej firmie ;) Rzeczywiście cień świetnie nadaje się do Twoich brwi. Ja do swoich używam żelu z Catrice, również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś się nad nim zastanawiałam :)

      Usuń