niedziela, 16 marca 2014

COLLAGEN DRINK- GESHA BEAUTY.

Pokazywałam Wam ponad miesiąc temu, że zaczynam kurację suplementem diety firmy Gesha Beauty. Są to kolagenowe drinki zawierające kolagen morski o nazwie Peptan. Ogólnie rzecz biorąc to jestem sceptycznie nastawiona do takich produktów, ale czemu nie spróbować? Raczej nie zaszkodzi :)


Kolagen jest po to aby zapewniać sprężystość naszej skórze i nawilżać ją. Oprócz kolagenu drinki [oczywiście bezalkoholowe] zawierają także witaminę A, C i E. Dokładniejszy skład możecie zobaczyć na zdjęciu niżej.



Ale co ja myślę o produkcie? Hm, powiem Wam, że oszałamiających efektów nie ma, ale mimo wszystko coś się zmieniło. Co jest najbardziej widoczne nie tylko dla mnie to zmniejszenie cieni pod oczami, są nadal widoczne ale skóra jest bardziej naprężona i zauważył to nawet mój chłopak, a wiecie jak to z nimi jest :) Skóra na twarzy zdecydowanie się oczyściła w pierwszych dwóch tygodniach miałam wysyp na twarzy- masakryczny, w tym momencie prawie nic na niej nie ma. Nabrała koloru i nie jest już taka poszarzała. Jeśli chodzi o paznokcie to nie byłam w stanie zauważyć zmian bo mam żele. Ale, ale zauważyłam na czole baby hair czyli coś dobrego zaczęło dziać się z włosami :)


Jeśli chodzi o smak drinków szczerze mówiąc jest taki sobie. Zauważyłam, że dużo lepiej smakują jak są zimne, wyciągnięte z lodówki. Smak ma posmak jabłkowy i wcale nie śmierdzi rybami. Po prostu trzeba pić duszkiem i będzie ok. Cena miesięcznego zestawu to 447 zł. Suplement jest zamknięty w poręcznej szklanej buteleczkę o pojemności 50 ml, którą bez problemu można zabrać do pracy itp.  Ja efekty zauważyłam i już wiem, że warto jest przedłużyć kurację.Same musicie przekonać się o efektach, zobaczyć na własnej skórze jakie zmiany zachodzą działając od wewnątrz. Ja jestem jak najbardziej zadowolona. Produkt możecie zakupić na stronie Gesha Beauty tutaj.  Możecie wybrać zestaw, który Was interesuje. Do wyboru jest kuracja 10 dniowa za 149 zł, lub 30 dniowa za 447 zł, jednak muszę stwierdzić, że na pewno nie zauważyłabym wszystkich efektów po 10 dniach. Niektóre z nich zauważalne były po ok. 2 tygodniach.  Co myślicie o tym produkcie? Buziaki!

3 komentarze:

  1. Musiałabym zobaczyć efekt na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena jak dla mnie z kosmosu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena jest z kosmosu, a kolagen jest bardzo ciężko wchłanialny do naszego organizmu.

    OdpowiedzUsuń