czwartek, 6 marca 2014

Czy nude musi być nudny? :)

Dzisiaj chciałam pokazać Wam odcień lakieru, który idealnie pasuje mi do wszystkiego. Uwielbiam takie kolory ale czasami jest na prawdę ciężko trafić na odpowiedni kolor. Teraz jednak to się udało, a jest nim lakier Eveline nr 267 z serii miniMAX.


Jest to piękny mleczny odcień, który ma cudowną gładką konsystencję. Praktycznie jak tafla lodu.




Lakier kosztował ok 5 zł na stronie superkoszyk.pl, na której jest dostępnych bardzo dużo kosmetyków Eveline. Podoba Wam się taki odcień? Buziaki!

28 komentarzy:

  1. Totalnie nie mój kolor, ale jak ktoś lubi takie to ok:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, nie wszystko musi się podobać :)

      Usuń
  2. Od jakiegoś czasu szukam takiego jasnego a jednocześnie kryjącego lakieru :)) Chyba wypróbuje ten :))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardziej podchodzi mi pod pudrowy róż, ale ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak- na zdjęciach to zauważyłam :)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba :-) Jest dziewczęcy i delikatny, idealny na wiosnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest bardzo delikatny. Idealny na co dzień

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jest nudny wręcz przeciwnie jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba. Zastanawiam się tylko jak kryje i ile masz warstw lakieru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kryje całkiem fajnie jak na taki odcień i na zdjęciu są dwie warstwy :)

      Usuń
  8. On jest taki bardziej różowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie, wpada troszkę w pudrowy róż :)

      Usuń
  9. Także lubię takie kolory i coś podobnego z Bell posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam mleczny odcień z Bell ale w życiu sobie nie przypomnę jaki :P

      Usuń
  10. mi się podobają takie kolory, ale nie u mnie :c

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam lakiery w takich odcieniach. Pasują dosłownie do wszystkiego. :) Sama dziś mam podobny z Wibo. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak- pasują do wszystkiego :))

      Usuń
  12. ech ale żałuję że go nie wybrałam robiąc tam zakupy , wzięłam dwa inne kolorki ale tylko z jednego jestem zadowolona, a właściwie nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie wyglądają, świetny kolor - muszę przyznać że udała się ta seria lakierów Eveline, duzy wybor, tanie i ładne kolory, mozna testować :)

    OdpowiedzUsuń