czwartek, 27 marca 2014

LILAC- NR 41 KOBO.

Widziałyście już nowości w lakierach KOBO? Piękne odcienie. Dzisiaj pokażę Wam jeden z fajniejszych, wszyscy w rodzinie malują nim paznokcie :D Jest to lakier nr 41 LILAC.


Przepiękny odcień, na stopach i dłoniach wygląda nieziemsko. Latem będzie must have do opalonych dłoni, o tak! Lakiery KOBO kosztują niecałe 10zł w Naturze. Wybór kolorów jest ogromny. Szybko schną i utrzymują się ok 4 dni bez odprysków.


Podobają Wam się takie odcienie? Buziaki!

8 komentarzy:

  1. Ładny odcień. Niestety, z moją karnacją zielenie i błękity (ba, wszystkie niebieskie lakiery) się nie komponują dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to szkoda, błękity są cudne :)

      Usuń
  2. Zdecydowanie moje klimaty , szybko schnął długo sie utrzymują czyli to czego ja wymagam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie lakiery kobo to ideał w normalnych cenach :)

      Usuń
  3. Błękit idealny na wiosnę i lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam żadnego lakieru KOBO, a rzeczywiście ten kolor to będzie hit latem :)

    OdpowiedzUsuń