poniedziałek, 31 marca 2014

LYING ON THE GRASS- NR 186.

Zielenie na paznokciach moim zdaniem są cudowne, jeszcze w momencie kiedy pięknie świeci słońce. Dzisiaj chciałam Wam pokazać lakier Sensique z nowej kolekcji nr 186 Lying on the grass. Piękna intensywna zieleń.


Już nie raz Was mówiłam, że lakiery Sensique są dla mnie lakierami prawie idealnymi. Ten odcień jest intensywny, piękny. Lakier długo się utrzymuje na paznokciach, jak każdy lakier tej firmy. On się jedynie ściera. Co więcej pisać? :) Lubicie zielenie na paznokciach? :)

12 komentarzy:

  1. Nie, nie zieleń nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie lubię takich zieleni :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny odcień, szukam sukienki w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest moc! Musiałaby wyglądać bosko!

      Usuń
  4. Kocham zielenie na paznokciach :) Ta jest tak bardzo optymistyczna i wiosenna, bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię zielonego koloru, ale trawiasta, świeża zieleń to co innego :) Jednak na moich paznokciach nie wyglada to dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też zwróciłam uwagę, że nie kazdy odcień zieleni do mnie pasuje :)

      Usuń
  6. Ale świetny kolor! Szczególnie na wiosne :)

    OdpowiedzUsuń