środa, 26 marca 2014

MUST HAVE NA WIOSNE 2014+ WYNIKI ROZDANIA.

Na zmianę sezonu najczęściej jestem bardzo pozytywnie nastawiona i planuję jakieś sezonowe zakupy :) Pamiętacie mój post o świątecznej liście życzeń tutaj . Z pięciu zachcianek udało mi się spełnić 4. Miałam choinkę mimo szalejącego kota, kupiłam skórzaną spódniczkę, lampki nad łóżko w sypialni oraz telewizor. Nie udało mi się kupić szybkowaru, ale to znaczy, że wcale nie był mi bardzo potrzebny bo szybko i nim zapomniałam :D 



1. Potrzebuję na gwałt dobrego pędzla do konturowania, na tyle, że jestem zdesperowana zaraz wejść na RT i zamawiać :P
2. Strasznie napaliłam się na pilnik Scholl, widziałam tańsze zamienniki w TESCO ale chyba skuszę się na oryginał w Rossmannie.
3. Od baaaardzo długiego czasu chodzi za mną czekoladka Bourjois i chyba muszę wybrać się do większego Rossmanna na końcu miasta zobaczyć czy jest dostępna :) Widzieliście ją w Rossmannie?
4. Od roku wmawiam sobie, że białe trampki nie są dla mnie. Ale jestem tak zakochana w białych conversach, na dodatek widziałam je u mnie w outlecie, że chyba nie odpuszczę :(
5. Skórzane spodnie!! To jest to :)) Muszę mieć, moja mama kupiła skórzane spodnie jednak krój nie jest całkowicie dla mnie, i ta cena... nie chcę wydawać ponad tys na spodnie, także ja wybiorę wersję podróbkową :D

Rozdanie w kolorowymi kosmetykami wygrywa:





Proszę o wiadomość na maila z adresem do wysyłki! Gratulacje!! :)

24 komentarze:

  1. Spodnie z ekoskóry też są fajne, ja sobie kupiłam takie chyba za 50-60 zł ;)

    Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Do konturowania polecam RT, ale ten z zestawu Core :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pędzel jest na mojej liście zakupów na ten rok, mam kilka pędzli RT i uwielbiam więc pewnie ten też jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam żadnych pędzli z RT:(

      Usuń
  4. Nie wiem dokładnie kiedy, ale wiem że w Rossmanie ma pojawić się elektroniczny pilnik do stóp firmy Fusswohl. Jego cena jest jednak znacznie niższa bo będzie kosztował około 80 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo muszę pilnować :)

      Usuń
    2. pilnik jui,z jest, koszt to 69zł a 2 wkłady to koszt 19zł, to pół ceny niz za scholl ...wyglada lepeiej i dobrze pracuje

      Usuń
  5. Ja w mojej kolekcji mam skórzane leginsy i szczerze jestem z nich mega zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardziej zależy na czymś mocniejszym niż legginsy :)

      Usuń
  6. Białe Conversy też za mną chodzą ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chcę kupić tego Scholl'a :) Drogi, ale mam nadzieję, że warto. Tzn. czytałam różne opinie, że w ekstremalnych sytuacjach nie działa no i szybko się "ściera" i trzeba nową główkę zakupić. daj znać jak wypróbujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno lepszy niż ścierak ręczny :)

      Usuń
  8. białe trampki są świetne i pasują każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej. A ja sama ostatnio choruję na białe trampki :)

    OdpowiedzUsuń