poniedziałek, 10 marca 2014

Proste jak druty :)

Odkąd moje włosy są rozjaśniane mam czasami gorsze dni, kiedy są strasznie spuszone, końce są okropne a włosy zamiast prostych stają się połamane i pogniecione. Z tego powodu przy okazji robienia zamówienia na stronie superkoszyk.pl , natknęłam się na balsam chroniący włosy przed wilgocią i nadający efekt prostych włosów.



Kilka lat temu moja koleżanka używała takiego balsamu ale do włosów kręconych. Pamiętam, że efekt był świetny i postanowiłam też spróbować tego do prostych. Jednak efekt zbytnio mnie nie zadowala. 


Po stylizacji na szczotce wyglądają nawet ok jednak liczyłam na wygładzenie ogólne, jednak tutaj się zawiodłam bo balsam ogólnie bardzo obciąża moje włosy i mam wrażenie, że skleja włosy. Gdy wyciągam włosy na szczotce wyglądają tak samo z użyciem tego balsamu jak i bez.


Balsam kosztował mnie 10 zł i są to pieniądze wyrzucone w błoto. Bardzo lubię kosmetyki Nivea jednak ten nie sprawdził się u mnie całkowicie. Możliwe, że sprawdziłby się na bardzo długich włosach. A Wy używacie jakichś kosmetyków przeznaczonych do Waszej struktury włosów? Buziaki!

4 komentarze:

  1. Mam wersję do kręconych i do prostych włosów, bo sama mam pośrednie. Jednak nie wiem co o nich myśleć...Raczej niezadowalające...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś go używałam, ale szczerze był do kitu.

    Ilu tygodniowy masz odrost?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu to 3 tygodnie :) Wytrzymałam dokładnie miesiąc i już uzupełniłam :)

      Usuń
  3. Szkoda, że taki dziadowski... Chciałabym żeby moje włosy były proste :-)

    OdpowiedzUsuń