czwartek, 13 marca 2014

SWEET SUPRISE :)

Z lakierami do paznokci u mnie różnie. Czasami używam codziennie innego, a czasami przez dwa tygodnie nie maluję paznokci. Następnie robię kolorowe żele, a później przeźroczyste aby móc malować znów lakierami, ot cała historia. Ale co to ma wspólnego z dzisiejszym postem? A otóż to, że jestem na ostatnim etapie mojego koła- etapie malowania paznokci :D Chcę Wam dzisiaj pokazać lakier Sensique 168 Sweet Suprise, jeszcze chyba z letniej kolekcji. 



Już tyle razy opisywałam lakiery Sensique, że głowa mała. Lubię te lakiery za jakość, cenę, wybór kolorów i trwałość. Jak dla mnie lakiery Sensique są identyczne jak lakiery Rimmel- tak samo zachowują się na moich paznokciach.


A Wy lubicie lakiery Sensique? Jakie macie do nich podejście? I jakie są Wasze ulubione marki lakierów do paznokci? Buziaki!

18 komentarzy:

  1. Śliczny kolor ;) podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolor :-) Ja mam tylko 1 lakier Sensique i wydaje się całkiem ok :-) Obecnie jednak wpadłam w szał na Essie ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nigdy nie używałam Essie :P Aż wstyd ;)

      Usuń
  3. nie znam tej marki, ale kolorek sympatyczny ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. jest piękny! kojarzy mi się z wakacjami i latem :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest świetny jednak z tymi lakierami nie miałam styczności :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że każdy zna Sensique :D

      Usuń
  6. Piękny kolor! Zazdroszczę, Mazurek z http://to-i-owo-urodowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy odcień czerwieni mi się podoba - jakoś tych z Sensique jeszcze nie miała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobny żel w mojej kolekcji xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam te lakiery bardzo je lubię

    OdpowiedzUsuń