sobota, 8 marca 2014

UWAGA! Razi w oczy!

Kiedyś miałam kilka lakierów do paznokci Safari, ale całkowicie o nich zapomniałam, a teraz postanowiłam do jednego z  nich wrócić. Z racji, że mamy już prawie wiosnę lakier jest idealny. Bardzo pozytywny :D Odcienia nie znam bo na tych lakierach nigdy  nie mogę ich znaleźć. Zapraszam na dosyć dużo zdjęć i uwaga.. razi po oczach!









Ciężko było mi oddać kolor lakieru ale myślę, że chociaż troszkę mi się to udało. Lakier nie jest trwały ale nie ma co wymagać, w końcu kosztuje ok 3 zł.
Nie wiecie może dlaczego blogspot tak psuje jakość zdjęć? Buziaki!

21 komentarzy:

  1. Razi, ale rewelacyjny :)
    co do zdjęć niestety nie pomogę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go! Szkoda, że nie widać tak mocno tego efektu fluo jaki daje, bo rzeczywiście jest moc ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jest moc! Aparat nie dał rady :(

      Usuń
  3. rzeczywiście dają po oczach, ale bardzo pozytywny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie w ogóle blogspot robi cuda ze zdjęciami nie raz :/ ale widać, że to intensywny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie tak jak wygląda na prawdę! I właśnie z tymi zdjęciami mam problem :P

      Usuń
  5. Na lato idealny, ale za lakierami Safari nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za jakością też nie ale kolory maja fajne :P

      Usuń
  6. Neon :D Boski <3 Mam go też :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi tam sie ten kolorek podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor. Lubie takie :) Mogłabym prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście? :) To bardzo ważne.
    Może wzajemna obserwacja? Daj znać u mnie :)
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OBSERWACJA = OBSERWACJA :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobny ;)
    Co do zdjęć może masz włączoną autokorektę, wpisz w google jak wyłączyć autokorektę zdjęć i powinno wyskoczyć, trzeba mieć jednako konto w google+ ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że ma moc ale faktycznie zdjęcia troszkę mniej oddają rzeczywistość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spoko jak za taką cenę to daje radę :)

    OdpowiedzUsuń