środa, 5 marca 2014

Wydrukuj swój Instagram i Facebook.

Jakiś czas temu słyszałam o aplikacji, dzięki której możemy wydrukować swoje zdjęcia z Instagrama. Jednak kilka dni temu natknęłam się na firmę Fotomaton  gdzie również możemy wydrukować swoje zdjęcia z Instagram ale również Facebook'a oraz własnego dysku. Zauważyłam, że wiele osób drukuje swoje zdjęcia w postaci Plakatoru. Ja  jednak postawiłam na tradycyjną formę zdjęć i wybrałam opcję prostokątów. 


Rozmiar 8×12cm
Cena 1,5 zł / prostokąt
Minimalne zamówienie 10 sztuk
Czas realizacji 1 dzień roboczy
Koszty dostawy 5,50 zł Poczta Polska / 15,50 zł Kurier.


Najfajniejszą opcją jest możliwość dodatnia efektów swoim zdjęciom w bardzo szybki sposób poprzez program na stronie Fotomaton. Wybrałam tańszą opcję wysyłki a mimo wszystko po 2 dniach był już u mnie listonosz!


Wszystkie wydrukowane zdjęcia przełożę do wielkiej antyramy, która zawiśnie w pokoju. Muszę wspomnieć także, że zdjęcia mają świetną jakość, zdecydowanie lepszą niż na komputerze[nie obrażając go :D]. Uważam, że to świetny pomysł na dekorację swojego mieszkania. Poza tym pamiętajcie, że to co namacalne jest bardziej bezpieczne. I czasami warto zamknąć swoje wspomnienia w stuletnim albumie przekazywanym przez pokolenia, niż wszystko trzymać na zawodnych maszynach. Co myślicie o drukowaniu zdjęć z Instagrama i Facebooka? :) Buziaki!

7 komentarzy:

  1. ja wybieram zdjęcia i mam zamiar zamówić plakat z tej strony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też zamówię jeszcze plakat do salonu :)

      Usuń
  2. Jak kiedyś założę sobie Instagam i będę miała tam dużo zdjęć to zdecyduję się na plakat o którym wspomniałaś. Szalenie mi się podoba taka forma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz też drukować z FB i ze zdjęć z dysku :)

      Usuń
  3. Nie słyszałam o tym! fajna sprawa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zerknij na stronę, sprawa świetna!

      Usuń
  4. Strona fotomatonu przechodzi zmiany, coś się "kroi" ;)

    OdpowiedzUsuń