środa, 23 kwietnia 2014

CHCIEJLISTA CIUCHOWA NA WIOSNĘ :)

Jestem maniaczką kosmetyków, ale czasami dostaję także bzika na punkcie ubrań. Wydaje na nie zdecydowanie mniej niż na kosmetyki, ale jak każda kobieta uwielbiam szusować po sklepach z ubraniami, stacjonarnie bądź internetowo. Dzisiaj chcę pokazać Wam co najbardziej wpadło mi oko ze sklepu Sheinside.

1. Bluzka z Gogusiem KLIK
2. Bluzka długi rękaw z sercem KLIK
3. Bluzka ze słoniem KLIK


3. Granatowa tuniko-sukienka KLIK
4. Sukienka w kwiaty i ptaki  KLIK
5. Żółta sukienka KLIK

7. Jasne jeansy KLIK
8. Spodenki w paski KLIK
9. Ciemne jeansy KLIK


Co spodobało Wam się najbardziej? Nigdy wcześniej nie zaglądałam do tego sklepu i muszę stwierdzić, że zachwycił mnie wybór. Jest mnóstwo ciuchów w przeróżnych rozmiarach.i niskich cenach  :) Buziaki! 


31 komentarzy:

  1. Mnie także przypadła do gustu bluzka z sercem. Mam bardzo podobną sukienkę do tej żółtej, tyle że moja jest niebieska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam taką niebieską ale gdzieś przepadła. Kupiłam ja kiedyś za grosze na lumpach :)

      Usuń
    2. A ja kupiłam chyba Bershce albo Reserved, nie pamiętam. W lumpach czasem można dorwać fajne ciuchy za grosze :)

      Usuń
  2. Wszystko mi się podoba mówiąc szczerze :) Żółta sukienka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie ciuchy są świetne! :)) http://soleil-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Żółta sukienka zdecydowanie trafia w mój gust ! :) Bluzka ze słonikiem też jest bardzo ładna .
    zapraszam :)
    http://jussowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa koszulka z minionkiem ja chcę!



    a tak na spokojnie to z wielką chęcia przygarnęłabym 1-6 czyli prawie wszystko

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się ta żółta sukienka ! Cudo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hahahha minionek rządzi <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze przyznać, że wszystko z tego mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. 4 <3!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to znów więcej wydaje na ciuchy jak na kosmetyki i mam kilka takich zachciewajek,które wkrótce chciałabym sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie najbardziej spodobala sie bluzka ze słońem i żołta sukienka :)
    Ale i tak wszystkie ciuchy ladne. Sheinside ma naprawde sliczne ciuchy :)
    Jak bede na kompie to zaobserwuję. :)
    Zapraszam do mnie
    www.dominiqalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczna jest bluzka ze slonem i zolta sukienka! Sheinside ma naprawde ogromny wybor rzeczy :)
    www.dominiqalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. MI WSZYSTKO SIĘ SPODOBAŁO !!!! A sheinside ma śliczne ciuszki :)
    http://wmy-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Wiesz, ty chyba nic tu nie znajdziesz, więc jak mogą ci się podobać te ciuchy? Są świetne ale dla dziewczyn a nie dla chłopaków 😉

      Usuń
  15. Shenside ma w ogóle świetne ciuchy, tylko szkoda, że to zagraniczny sklep :(
    http://tested--cosmetics.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń