środa, 16 kwietnia 2014

MAKIJAŻOWE NIEZBĘDNIKI.



Jeśli chodzi o makijaż to mam kilka podstawowych kosmetyków. Zmieniam je najczęściej w momencie kiedy obecne mi się kończą i szukam zamienników. Dzisiaj pokażę Wam podstawę mojego codziennego makijażu, jednak wiadomo, że czasami dodaje kredkę, eyeliner i inne kosmetyki.


1. Do utrwalenia brwi używam od dwóch lat żelu do brwi z Delii. Spełnia się u mnie idealnie, jednak muszę już zacząć szukać zamiennika i zastanawiam się czy nie kupić żelu z Revlon.
2. Tusz do rzęs zmienia się najczęściej. Teraz używam jednego z lepszych jakie miałam i jest to nowość z My Secret. Ma świetną szczoteczkę, nie kruszy się i idealnie rozczesuje rzęsy.
3. Jako podkład służy mi aktualnie nowość z Lirene Glam&Matt. Recenzja tego podkładu jest tutaj. 



4. Jako bronzer używam kulek brązujących z KOBO, które są już na wykończeniu. Robią podwójną robotę w moim makijażu. Potrafią wykonturować i mogą jednocześnie służyć jako rozświetlacz. 
5. Do zmatowienia twarzy używam pudru transparentnego z KOBO. Nie tworzy efektu mąki i utrzymuje cały dzień idealny mat.



6. Jako cienia uniwersalnego używam Maybelline w odcieniu 125. Jest do śliczny szampański kolor.
7. Ulubionym już wysłużonym różem jest My Secret 102 Peach Pink, który pokazywałam tutaj.



8. Jako rozświetlacza używam wypiekany cień z KOBO o nr 317. Jest idealny jako rozświetlacz i nie  używałam go jeszcze jako cienia do powiek.
9. Przed użyciem żelu z Delii wypełniam brwi cieniem z Essence. Mimo, że moje brwi są ciemne to używam najjaśniejszego odcienia.

Jak widać moich makijażowych niezbędników nie ma tak dużo, ale są to kosmetyki, które używam codziennie, a do pracy bądź uczelni nie robię zbyt mocnego makijażu. Jakie jest u Was? Bez czego nie wyobrażacie sobie codziennego makijażu? Buziaki!

11 komentarzy:

  1. uwielbiam podkład z lirene tyle że ja mam lirene city matt i bardzo go sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam Lirene City Matt i też bardzo się z nim polubiłam :)

      Usuń
  2. ja to bym nie przeżyła bez tuszu do rzęs :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mam zrobić jakikolwiek makijaż to rzęsy i podkład muszą być! :)

      Usuń
  3. to tak jak ja, też mam takie kosmetyki w codziennym użyciu, ale marki zupełnie inne, tylko żelu do brwi nigdy nie miałam, natomiast używam jeszcze puder rozświetlający,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, u mnie marki też się często zmieniają :) Ale szukam odpowiedników ;)

      Usuń
  4. Niestety żadnego z pokazanych przez Ciebie kosmetyków nie używałam ale puder sypki z KOBO mam w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze niezbędniki dla mnie to tusz i podkład:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, u mnie też się to znajduje :)

      Usuń