poniedziałek, 28 kwietnia 2014

MAYBELLINE- MASTER SMOKY.

Jako, że promocja w Rossmanie na -49% na kolorówkę do oczu trwa chcę Wam pokazać jeden z produktów, który na pewno powinniście zwrócić uwagę. Są to kredki z Maybelline Master Smoky Shadow-pencil  z gąbeczką do rozcierania. Jako, że smoky robić cieniami nie potrafię to taka kredka jest dla mnie idealnym rozwiązaniem. Na dodatek ma taki intensywny kolor. 



Kolory są bardzo intensywne, mocno nasycone. Konsystencja bardzo kremowa dzięki czemu gąbeczka ładnie rozciera.  Trzy odcienie: Smoky Black, Smoky Grey, Smoky Violet.
Kredki nie rolują się na powiekach, utrzymują przez problemu cały dzień bez użycia bazy. 
Co najważniejsze, nie odbijają się. 


Kredki dostępne są w Rossmannie za ok 25 zł. Szczególnie opłaca się kupić je teraz kiedy mamy promocję. Zainteresował Was ten produkt? :) Buziaki!

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Aparat troszkę przekłamał, w rzeczywistości jest jeszcze bardziej intensywny :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bo one nie dawno weszły do sprzedaży :)

      Usuń
  3. Nie przepadam za kredkami do rozcierania, bo na ogół robią mi prześwity, ale nad tą się zastanawiam czy kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem co masz na myśli. Te bardzo fajnie się rozcierają i przede wszystkim nie wycierają się całkowicie :)

      Usuń
  4. wow faktycznie intesywne, napewno zakupie w Rossmanie na aktualnej promocji :) dzięki za recenzje ! Pozdrawiam i zaczynam obserwacje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. o tak, też mi się bardzo podoba :)

      Usuń
  6. Ale piękne i intensywne! Jeszcze ich nie widziałam, ale muszę się oprzeć, bo mam szlaban na kosmetyki ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają na mega intensywne, ja nie lubię jednak grubych kredek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robią bardzo grubych kresek :)

      Usuń