poniedziałek, 14 kwietnia 2014

MOZAIKA PALLADIO.

Bronzer to u mnie podstawa choć nie zawsze mi wychodzi jego aplikacja :D Ale używać lubię i robię to za każdym razem jak wykonuję makijaż. Dzisiaj chciałam Wam pokazać mozaikę firmy Palladio. Jest to produkt z tzw. 4w1. Tutaj mamy mieć rozświetlacz, róż, bronzer i cień do powiek. Ja jednak korzystam z tej trzeciej opcji, jako bronzer. Mój odcień to 06 Sun Kissed.



Główne zalety to jego cena i pigmentacja. Jest tani bo kosztuje ok 35 zł na stronie palladio24.pl i jest świetnie napigmentowany. Nie zrobimy nim plam, ale także nie musimy wcierać 30 godzin żeby było widać efekty.


Utrzymuje się bez problemu 9 godzin. Nie pozostawia plam i nie zostawia śladów na suchych skórkach, które nie zawsze schodzą przy peelingowaniu :P
Ma ładny odcień i nie jest pomarańczowy. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu firmy Palladio, którą tak na prawdę dopiero poznaję i nie wiem czego się spodziewać. Buziaki!

17 komentarzy:

  1. wygląda bardzo subtelnie i delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, delikatny, subtelny efekt. Aż żałuję, że z bronzerami mi nie po drodze. Ja już chyba nigdy nie nauczę się konturować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cammie, maziaj się i będzie dobrze!

      Usuń
  3. Mi jakoś nie po drodze do bronzerów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, delikatne i bardzo naturalne kolory ;) Zapomniałam dodać, że także bardzo w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasny, delikatny kolor, pewnie przypadłby mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli lubisz takie delikatne odcienie to tak :) Na twarzy nie jest nachalny :)

      Usuń
  6. Uwielbiam ten podkład z Lirene <3

    Pozdrawiam cieplutko ;)) pozwolę sobie zaobserwować
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i ubolewam, że będzie się kończył :)

      Usuń