sobota, 5 kwietnia 2014

Przegląd wiosennych sukienek.

Mimo, że dzisiejsza pogoda słabo dopisuje to ja mimo wszystko siedzę i przeglądam sklepy w poszukiwaniu wiosennych sukienek. W tym roku mój gust został w 100% zaspokojony i prawie wszystkie sukienki to strzał w dziesiątkę. Pokażę Wam kilka sztuk, które wpadły mi szczególnie w oko.


Chciałabym się dowiedzieć jakie są Wasze typy na wiosnę i która z wyżej wymienionych przypadła Wam do gustu. Mnie chyba najbardziej urzekła ta z H&M za 79,90 zł. Zwiewna w pięknym kolorze, bardzo dziewczęca :) Pozdrawiam buziaki!

14 komentarzy:

  1. Ja mam typ taki sam jak twój czyli wiosenna zwiewna z H&M :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę nad zakupem chociaż trzech :)

      Usuń
  2. świetne sukieneczki :) ta z H&M mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. własnie czekam na wyprzedażowy weekend i kupię sobie jakąś

    OdpowiedzUsuń
  4. Kooocham sukienki i przygarnęłabym każdą, która pokazałaś. Każdą po równo... ewentualnie mogłabym zrezygnować z tej z Mango, bo nie wyglądałabym w niej najlepiej... ;)

    OdpowiedzUsuń