sobota, 12 kwietnia 2014

SAMMYDRESS- WARTO?

Jakiś czas temu dostałam meila z propozycją przetestowania produktów ze sklepu sammydress.com. Podeszłam do tego jak pies do jeża bo blog jest mało ubraniowy, ale jak każdej kobiecie mi też zaświecają się oczy widząc masę ubrań i świecidełek. Wybrałam "złoty" zegarek kosztujący $10.16.



Jeśli chodzi o jakość to jest odpowiednia do swojej ceny. Czytałam o dodatkach sammydress, które bardzo szybko się rozpadały i niszczyły. Zegarek, który ja posiadam jest całkiem stabilny i nie wygląda na to, żeby zaraz miał się rozpaść. Używam go od ponad trzech miesięcy i na razie nic się nie poprzecierało, nie poczerniało, jedynie zamykanie jest troszkę porysowane co widać na zdjęciu.


Jak dla mnie warto poszperać na stronie i poszukać tanich, bardzo tanich dodatków jakościowo nie gorszych od naszych sieciówek. Za niską cenę możemy dostać dużo świecidełek. A Wy zamawiacie coś od chińskich producentów? :)
Buziaki!

17 komentarzy:

  1. ładnie się prezentuje :) ja niestety nic chińskiego nie zamawiałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też wcześniej nie kusiło :)

      Usuń
  2. podoba mi się tarcza tego zegarka jest bardzo elegancka. myślę, że będzie Ci pasował do wielu stylizacji ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, pasuje praktycznie do wszystkiego ;)

      Usuń
  3. ja zamwiałam trzy razy z sammydress i jestem zadowlona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też chyba jeszcze cos zamówię :)

      Usuń
  4. Fajnie wygląda :-) Jak na tą cenę warto się skusić :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda całkiem przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku zakochałam się w tym zegarku *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy, że jest całkiem fajny!:D

      Usuń
  7. Nie pamiętam kiedy jakikolwiek zegarek nosiłam choć ten dość ciekawy to zbyt duży jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zegarek prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam już kilka rzeczy z tych azjatyckich sklepów. Owszem nie zawsze trzymają się rozmiarówki, nie zawsze rzeczy są identyczne jak na zdjęciach, ale szczerze Ci powiem, że nie trafiłam jeszcze na jakiegoś bubla którego bym nie założyła lub który po jednym praniu nadwałaby się do kosza

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ♥ Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń