sobota, 19 kwietnia 2014

SATIN FINISH OD KOBO.

Podkład to dla mnie kosmetyk, który musi spisywać się w 100%. Ostatnio w moje ręce wpadł podkład KOBO Satin Finish make-up. Podkład posiada SPF 15.


Odcień, który ja posiadam to 300 NUDE BEIGE. Jest to odcień dosyć ciemny względem mojej karnacji jednak idealny będzie na lato jeśli troszkę twarz się opali. Na pewno zostawiam go do wakacji, bo w swoich działaniach jest świetny.
Konsystencja jest bardzo kremowa, co powoduje, że jest bardziej wydajny i nawet przy użyciu Beauty Blendera nie jest aż tak szybko zużywany jak inne podkłady. 

Zauważyłam, że jest mocno nawilżający i nie podkreśla moich problemowych suchych skórek. Nie jest bardzo mocno kryjący, ale ja nie mam problemu z tym jak coś mi prześwituje, zależy mi zdecydowanie na tym aby podkład wyrównywał koloryt skóry. Nie zapycha i pod koniec dnia nie osadza się w zagłębieniach.


 Już dawno temu polubiłam się z podkładami KOBO i zawsze stoję za nimi murem. Nie wiem dlaczego jeszcze nie zostały tak bardzo docenione. Według mnie mają świetne działanie i nie są drogie. Lubicie podkłady KOBO? Używałyście ich kiedyś czy póki co niczym Was nie przekonały? Wesołych świąt! Buziaki!

8 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś jeden podkład kobo i był całkiem ok, jednak pod koniec dnia nie wyglądał już tak dobrze jak po nałożeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie trzyma się ładnie do końca dnia :)

      Usuń
  2. Ciekawe jakby się sprawdził najjaśniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie miałam do niego dostępu :)

      Usuń
  3. Z matującego byłam bardzo zadowolona. Ten mam w numerku 503 i na chwilę obecną jest dla mnie za ciemny - bliżej lata zacznę testowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie pewnie też byłby za ciemny :)

      Usuń
  4. Z KOBO w tej chwili mam lakiery do paznokci i szminkę, jestem bardzo zadowolona. Poszukiwania idealnego podkładu wciąż trwają, pewnie skuszę się na powyższy (jeśli jest w jaśniejszym kolorze :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami zastanawiam się dlaczego KOBO nie jest tak bardzo docenione, a przecież maja bardzo dobre kosmetyki :)

      Usuń