poniedziałek, 7 kwietnia 2014

TUSZ DO RZĘS PALLADIO.

Witajcie kochane. Dzisiaj chciałam Wam pokazać tusz do rzęs firmy Palladio. Jest to maskara, która ma na celu wydłużać rzęsy. Czy Herbal Mascara MaXXLash spełniła wszystkie swoje zadania?




Szczoteczka jest bardzo twarda i nie mam zielonego pojęcia z czego jest zrobione włosie ale mam wrażenie jakby były plastikowe. Rzęsy może są wydłużone ale kosztem mega sklejenia. Ta maskara w żaden sposób nie jest w stanie rozczesać rzęs. Tusz jest mocno intensywnie czarny i ma fajna konsystencję. 


Pomalowałam jedno oko bo nie byłam w stanie już męczyć drugiego. Grudy były ogromne i musiałam je ściągać  grzebyczkiem do rzęs. Zmyłam tusz czym prędzej i nawet nie jestem w stanie określić jak z jego trwałością. I szczerze, nawet nie chcę. Po prostu maskara całkowicie mnie zawiodła ale to pewnie wina szczoteczki. Wydaje mi się, że po prostu przełożę inną szczoteczkę i tak będę z niej korzystać. 


Maskara jest dostępna na stronie palladio24.pl i kosztuje niecałe 40 zł. Tutaj dostępne są inne wersje tej maskary.  Całkiem możliwe, że na moich rzęsach sprawdziłaby się wersja Aqua Force. Buziaki!

18 komentarzy:

  1. Już na szczoteczce widać, że ta konsystencja nic dobrego na rzęsach nie zdziała :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwetto, konsystencja jest w miarę ok, ale szczoteczka nic nie robi, tak samo mogłabym ten tusz nałożyć szczoteczką do zębów... :O

      Usuń
  2. nie lubię jak tusz zostawia grudki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w sumie szczoteczka zostawia takie grudy, nie rozczesuje...

      Usuń
  3. ta szczoteczka dziwnie wygląda z bliska...

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tusz w sam sobie w konsystencji nie jest zły.. ta szczoteczka..

      Usuń
  5. tyle kasy za cos takiego? o nie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tylko zobaczyłam zdjęcie szczotki wiedziałam że nic z tego nie będzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po otwarciu tak samo... i jest taka sztywna :(

      Usuń
  7. Dziwna ta szczoteczka. Nieciekawy efekt :-(

    OdpowiedzUsuń
  8. Tusze do rzęs to niestety często buble , ciężko trafić na taki który by nam odpowiadał , ja nadal szukam tego jedynego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam, nie znam, ale efekt nie podoba mi się. Trochę za bardzo skleja rzęsy.

    OdpowiedzUsuń