niedziela, 18 maja 2014

BALLET SHOW.

Szminko-balsamy z L'oreal Colour Riche zna chyba każdy. Masełka te mają masę zwolenników jak i przeciwników. A jak to ma się do mnie?


Odcień, który posiadam to 171 Ballet Show. To piękny, delikatny róż ale niestety ma drobinki, które do mojej urody nie pasują zbyt dobrze. Mimo wszystko konsystencja wygrywa, balsam jest bardzo miękki, świetnie nawilża usta i na prawdę długo się utrzymuje. 
Kupię na pewno inną wersję kolorystyczną tylko przed zamówieniem poszukam swatchy aby dokładnie zobaczyć odcień. Zamówienie złożyłam na ekobieca.pl i kosztował tam niecałe 16 zł tutaj . Nie ma porównania do ceny z drogerii. 
Mam straszną ochotę na odcień 176 Vineyard Peach



Używacie jakiś balsamów barwiących do ust? L'OREAL, Revlon? Dajcie znać czy lubicie :) Buziaki!

22 komentarze:

  1. Mam masełko w odcieniu Tender Mauve, na ustach wygląda ok, ale zapach/smak ma koszmarny :P Po nałożeniu na usta zaczyna pachnieć jak produkty Pantene :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ten nie ma szczególnego zapachu nic nie wyczułam :)

      Usuń
  2. A ja jeszcze nie znam tych masełek, muszę się im bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz kuszę się na Revlon :P

      Usuń
  3. Ładne masełko do ust. Jak schodzi z ust?

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomina mi moją Maybelline Color Whisper, którą ostatnio bardzo polubiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze z tymi maselkami do czynienia nie miałam, ale kolor ma super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też mój pierwszy egzemplarz :P

      Usuń
  6. Nie używam tych balsamów ani z Revlonu ani z L`Oreala, ale z chęcią bym spróbowała tych hitów. Kolor jest piękny i bardzo Ci pasuje. Dla mnie byłby trochę za ostry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości jest bardziej naturalny :)

      Usuń
  7. ja nie znam :) ale kolor jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek jest cudny. Świetnie wygląda na ustach.

    OdpowiedzUsuń