wtorek, 27 maja 2014

CANDY FLOSS by W7.

Z różami, bronzerami i rozświetlaczami jest tak jak z cieniami do oczu. Lubię próbować co chwilę inne. Tak jak do podkładów się przyzwyczajam to ze zmianą różu nie mam problemu. Dzisiaj chciałam Wam pokazać nowość w  mojej kosmetyczce. Jest to róż Candy Floss z W7. 




Róż ma przepiękny odcień. Ślicznie wygląda na policzkach, nadaje różowy kolor i jednocześnie ładnie rozświetla. Pędzelek dołączony do różu jest całkiem ok i gdyby nagle zabrakło pędzli spokojnie można sobie nim poradzić z aplikacją. Róż zamówiłam na stronie ekobieca.pl i zapłaciłam niecałe 15 zł.

Bardzo długo utrzymuje się na twarzy i nie sprawia żadnych problemów. Pojemność to 6g ale jest bardzo, bardzo wydajny. Chciałabym poinformować Was o możliwości zamawiania darmowych próbek na stronie ekobieca.pl 
Oprócz tego na stronie pojawiły się kosmetyki MeMeMe !! :)


Nigdy nie byłam jakoś przekonana do kosmetyków W7 ale teraz już wiem, że są dobre jakościowo, tanie i mają świetne opakowania. Używałyście coś z W7? Buziaki! :)

14 komentarzy:

  1. ja mam Arfica z W7 też jest bardzo trwały, ale lekko wpada w fiolet ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też szukałam Africa ale nie znalazlam

      Usuń
  2. Faktycznie wygląda bardzo ładnie na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie próbowałam, ale czytałam wiele dobrego o tej marce :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wcześniej spotykałam się z negatywnymi komentarzami

      Usuń
  4. Mam go i bardzo lubię :) Oprócz niego mam jeszcze bronzer Honolulu, Africę i dwa pędzle W7, wszystko świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym chętnie spróbowała pędzli:)

      Usuń
  5. Nie używałam nigdy tych kosmetyków, ale róż bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam ich komsmetyków, zawsze tylko ślinię się do zdjęć xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go w wersji testerowej. Bardzo lubię, jasny, delikatny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam Honolulu jak i Africę i oba uwielbiam - na dodatek ta cena! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Róż wygląda bardzo ładnie. Wiele dobrego słyszałam o tej marce kosmetyków, myślę, że się skuszę niebawem.

    OdpowiedzUsuń