środa, 7 maja 2014

HOT COLORS- PALETKA MY SECRET.

Kolory intensywne używane są najczęściej w makijażach artystycznych albo u odważnych osób. Ja do takich nie należę, ale te kolory muszę Wam pokazać. Może nawet kiedyś zrobię jakiś makijaż :P Mowa tutaj o cieniach My Secret HOT COLORS.




Paletka jak widać bardzo ładna, odcienie mega intesywne na zdjęcia swatche zrobione są bez bazy. Dla sprawdzenia polałam je wodą i nic się z nimi nie stało, zmyły je dopiero chusteczki nawilżające. Każdy cień ma 4 g a cała paletka jest dostępna w Naturze i kosztuje 13,99 zł.
Jak oprzeć się takim  kolorom?! :) Ciekawe czy kiedyś zmaluję jakiś makijaż takimi cieniami :) Buziaki!

16 komentarzy:

  1. Ten różowy daje po oczach. Piękna paletka, choć ja nie potrafiłabym zrobić makijażu przy jej użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam u znajomej makijaż tą paletką i kolory bardzo mi się spodobały :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Pigmentacja mega! Ja widzę je w wersji mono na powiekach, idealne na lato :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja widzę na powiekach jedynie żółty :P

      Usuń
  4. Kolory są mega! Chciałam dorwać tą paletkę na promocji, ale szafa była wyczyszczona ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam, w szafach było pusto :D

      Usuń
  5. Bardzo letnie kolory. Nie umalowałabym się nimi na codzień, ale i tak są dobrze napigmentowane.

    OdpowiedzUsuń
  6. dokładnie tak jak ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej tam kolorowa kreska na lato w takich kolorach na górnej bądź dolnej powiece jest ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie tak, kupie duraline i może być nieziemsko :D

      Usuń
  8. wow, śliczne:D przełamuj schematy!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jak zdobędę więcej odwagi :D

      Usuń
  9. Powiem Ci, że jak tylko obczaję naturę to ją kupię!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory wyglądają świetnie, może kiedyś się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń