środa, 21 maja 2014

MINERALNY BRONZER LA ROSA.

Kosmetyki mineralne zaczęłam używać całkiem nie dawno i wcześniej nie byłam do nich zbyt bardzo przekonana. Myślałam, że z ich aplikacją bywają problemy, że wymagają dodatkowych umiejętności. Jak bardzo się myliłam :) Dzisiaj chcę pokazać Wam bronzer mineralny firmy La Rosa. 



Odcień, który posiadam to 71 SUN OF PARIS. Jest to kolor wpadający w złoty i nadaje się do jasnej i średniej karnacji. Pojemność 4,5 gr w cenie 30 zł. Znajdziecie go TUTAJ.




Opakowane jest całkiem poręczne jedna dołączony puszek nie sprawdza się za dobrze. Pigmentacja bronzera jest bardzo mocna i trzeba uważać aby nie zrobić sobie krzywdy. Odcień ma ładne złote drobinki i pięknie rozświetla. Jest bardzo wydajny.


Według mnie kosmetyk jest warty swojej ceny, świetnie sprawdza się na co dzień. Utrzymuje się bez problemu cały dzień. 

A W używacie mineralnych kosmetyków? Buziaki! :)

3 komentarze:

  1. Odcień fajny, ale przyznam, że wolę bezdrobinkowe bronzery :-) Pięknie się prezentuje na twarzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja lubię jak daje troszkę blasku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bronzer wygląda zjawiskowo na Twojej twarzy. Nie ukrywam, że przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń