piątek, 2 maja 2014

ORGANIZER Z BIEDRONKI.

Do tej pory kosmetyki z których korzystam codziennie leżały w koszyczku, który musiałam za każdym razem wyciągać z szafki, razem z pędzlami bo po prostu nie fajnie wyglądał na wierzchu. Jak tylko zobaczyłam, że w Biedronce pojawiły się organizery postanowiłam kupić bo cena była dosyć niska. Organizer kosztował 9,99 zł.



Jest bardzo pojemny i wszystkie kosmetyki zmieściły się i mam nawet dosyć duży wybór. Jest bardzo solidnie zrobiony i nie wydaje mi się, żeby czymś odróżniał się od organizerów, które możemy kupić w internecie, a które są zdecydowanie droższe. Kupiłyście któryś z dostępnych organizerów? W czym przechowujecie swoje kosmetyki do makijażu co dziennego? Buziaki :)

26 komentarzy:

  1. Ja niestety przegapiłam promocję z organizerami i przez to dalej używam tradycyjnej kosmetyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tradycyjna kosmetyczka bardzo kiepsko się sprawdza

      Usuń
  2. Ja dostałam od mamy organizer, ale na płatki kosmetyczne i patyczki. Kolorówkę trzymam w organizerze z IKEA :) Ten mi się podoba, ale na moje "zapasy" byłby za mały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też jest za mały, trzymam tylko kosmetyki, które używam codziennie rano. A płatki kosmetyczne trzymam w słoiczku po cukierkach z Lirene :P

      Usuń
  3. Jak ja Wam wszystkim zazdroszcze tych organizerów! Gdzie ja byłam, że jak się połapalam, że coś takiego jest w biedronce to już ich nie było?! :(:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kupiłam na ostatnią chwilę :)

      Usuń
    2. nie martw się Alienka, nie Ty jedna nie dorwałaś ani jednego organizera :D

      Usuń
  4. Ja wzięłam od razu dwa :-) Świetne gadżety :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, spisuje się idealnie!

      Usuń
  5. Super!:) Ale pewnie u mnie już nie znajdę:(
    http://sweet-cherry-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie kupiłam żadnego i teraz żałuję, jak zawsze za późno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To następnym razem trzeba wcześniej iść :)

      Usuń
  7. Ja mam toaletkę a na niej stoi właśnie jeden taki jak tówj organizer i drugi na pędzle. Podkład Lirene mam w tym samym miejscu co Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam ten sam i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo wygodny jest ten organizer, mieszczą się idealnie wszystkie kosmetyki, które lubię mieć pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie do tego go używam!

      Usuń
  10. Znowu są dostępne w biedrze? ;> Czy kupiłaś jakoś wcześniej? Bo ja przegapiłam niestety i żałuję bo te organizery są mega świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są kupione jeszcze wcześniej :)

      Usuń
  11. Też go mam, jest rewaluacyjny :) Kupiłam aż trzy organizery.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chętnie sprawiłabym sobie drugi ;)

      Usuń
  12. Porządek musi być. Dobra organizacja to podstawa ! :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam ten, i prostokątny z przykrywką i do tego drzewko na kolczyki dla siebie i dla siostry - tyle że jakiś czas po tym jak się pojawiły w Biedronce, na wyprzedaży i wyszło mi 2zł za sztukę :)

    OdpowiedzUsuń