sobota, 24 maja 2014

PAZNOKCIOWO ZESTAW IDEALNY.

Od jakiegoś czasu podczas malowania paznokci zmieniam jedynie lakier kolorowy. Pod i na kolor używam od kilku tygodniu bez zmian tych samych produktów. Głównym sprawcą zamieszania jest utwardzacz Seche Vite oraz odżywka Nail Tek II Intensive Therapy.


Jako lakiery kolorowe użyłam 42 Forget-me-not i 38 Daylily z KOBO. Lakiery świetnie sprawdzają się razem z Seche Vite i Nail Tek.  W tym poście chciałabym głównie skupić się na utwardzaczu Seche Vite, który utrwala manicure w moim przypadku na 6 dni a to jest po prostu cudem!
Mega nabłyszcza paznokcie i tworzy na nich jakby żelową konsystencję, która jest po prostu nie do zdarcia. 


Seche Vite zamówiłam za grosze na stronie ekobieca.pl jest to miniaturka, którą chciałam wypróbować. Już jestem pewna, że jest to mój must have i nie wyobrażam sobie malowania paznokci bez tego utwardzacza. 
Jaki jest Wasz ulubiony lakier nawierzchniowy?

11 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam takich produktów a z Twojej oceny to szkoda bo lakier na moich paznokciach jak się utrzyma cały dzień to cud dotyczy to droższych jak i tańszych :) Będę musiała wypróbować ten produkt ciekawi czy u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seche Vite na prawdę utrzymuje ten lakier ;)

      Usuń
  2. piękny ten niebieski kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwień mi się podoba, za niebieskim nie przepadam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne, letnie połączenie :)
    Zaczynam od nowa, więc zapraszam http://stilllaugh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe połączenie kolorystyczne. Podoba mi się taki pomysł.

    OdpowiedzUsuń