poniedziałek, 5 maja 2014

WOSKI AROMATELLA.

Używałam przez jakiś czas woski z YC ale zawsze chciałam spróbować innych. Na pomoc moich zachcianek przyszedł sklep aromatella.pl, w którym jest ogromny wybór wosków. Woski małe, duże sojowe, zestawy... i co tu wybrać :) 


Wybrałam kilka zapachów w nowych opakowaniach, które są bardzo funkcyjne. Plastikowe opakowanie sprawdza się rewelacyjnie. Zapach w żaden sposób się nie ulatnia oraz jest bardzo higieniczny. 

Woski sojowe  kosztują 7zł i 9zł.
Fresh Cut Grass to zapach świeżo skoszonej trawy, bardzo intensywny i realny. Pachnie rewelacyjnie. 


Summer Breeze to świeży odcień, nie tak bardzo intensywny ale delikatnie zapach rozchodzi się po całym pomieszczeniu. Bardzo słodki.


Lime Mojito pachnie bardzo orzeźwiająco, cytrusowo. Śliczny. 


Sweet Dreams pachnie mi miętą, bardzo bardzo intensywny. Nadaje się do dużych pomieszczeń albo paląc go krótko. 



Baby Powder do mój ulubieniec, z racji, że kocham zapach bobasa to ten wosk tak pachnie. Od razu po wejściu do domu pachnie małym dzieckiem :D


Capri to trudny do opisania zapach, słodko ale momentami pachnie jakąś pomarańczą. Mimo wszystko lubię go palić. 


Pink Lemonade pachnie jak lemoniada z dzieciństwa w szklanych butelkach na miejscu pod sklepem za 50 groszy. MEGA WSPOMNIENIA ! :)




Snuggles pachnie świeżym praniem w mieszkaniu dopiero wyciągniętym z pralki. Mokry proszek, świetny zapach, uwielbiam wąchać pranie :)




Green Tea & Lemongrass pachnie idealnie zieloną herbatą i cytryną. Idealny zapach zaraz po przebudzeniu. 



Marshmallow Delight to typowe słodkie pianki. Zapach na dłuższą metę jest dla mnie zbyt intensywny i nużący. Nie bez powodu wybieram zapachy orzeźwiające. Ten jest po jakimś czasie duszący.



Ogólnie rzecz biorąc jestem bardzo zadowolona z wosków. Mają ładne zapachy, podczas palenia bardzo długo utrzymują swój zapach i tracą go dopiero ok. 3 roztopienia. Ceny nie są wysokie jak na taką wydajność. Mam pewność, że do YC więcej nie wrócę bo woski ze sklepu Aromatella są dla mnie idealnym zamiennikiem. Woski znajdziecie tutaj.

Używacie wosków zapachowych do kominków? Jakiej firmy? Buziaki! :)

9 komentarzy:

  1. no to idę pobuszować na aromatelli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lime Mojito brzmi jak stworzony dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem wierna Yankee Candle szczególnie, że Q1 i Q2 idealnie trafiają w mój gust :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię YC ale to są idealne zamienniki :)

    OdpowiedzUsuń