niedziela, 29 czerwca 2014

5XX INTENSE BRONZING | ONYX.

Zapewne prawie każda z nas używa balsamów brązujących. Ja też, szczególnie zimą. Z racji, że pogodę mamy ładną nie chcę świecić bladością po oczach. Kilka dni spędziłam intensywnie na słońcu jednak zaczęły się całe dnie w pracy i słońca już niestety nie złapię, przynajmniej do października, bo wtedy uciekam do ciepłych krajów na urlop. Do tego czasu trzeba sobie jakoś radzić. Za solarium nie przepadam, nie odwiedzałam go za często bo zawsze kończyło się raczkiem, poparzonymi pośladkami :D po czym raczek schodził i na tym się kończyło. Tym razem postanowiłam sięgnąć po jakiś wspomagacz opalania i padło na saszetki Onyx.


"Przyspieszacz opalania. MelanoBooster™ stymuluje produkcję melaniny wewnątrz skóry. W maksymalnie krótkim czasie pozwala uzyskać efekt pięknej opalenizny. N’ERGY Tanning Complex™ zwiększa możliwość skóry do produkcji kolagenu, poprawia jej elastyczność i napięcie. Uwodzi zniewalającym zapachem pozostawiając pięknie opaloną i doskonale nawilżoną skórę."


Saszetki możecie zakupić na stronie Onyx za około 10 zł, dostępne są też w prawie każdym solarium jednak tam ceny są zdecydowanie wyższe. Muszę przyznać, że jestem ogromnie zaskoczona, bo długiej przerwie z użyciem przyśpieszacza w ogóle nie spotkałam się z czerwonym raczkiem tylko bardzo szybko zaczęłam robić się brązowa. W tym momencie mogę się cieszyć już lekko przyciemnioną skórą. Mam nadzieje, że uda mi się nabyć taki przyśpieszacz w dużej tubie, jednak jest on troszkę drogi.

Przyznawać się, która z Was czasami korzysta z solarium? Buziaki!

2 komentarze:

  1. Kiedyś chodziłam "raz na jakiś czas", jednak zmądrzałam i przestałam :P Zawsze po wizycie miałam mega przesuszoną skórę twarzy :| Pamiętam, że wspomagałam się specyfikami dostępnymi w solarium i faktycznie efekt z nimi był zdecydowanie mocniejszy i bardziej długotrwały niż bez :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja przygoda z samoopalaczami zaczęła się i skończyła w jednym dni po użyciu sun ozon w spreju :D więc dla samoopalaczy mówię nie :)

    OdpowiedzUsuń