wtorek, 17 czerwca 2014

ARTYSTĄ BYĆ | POST PAZNOKCIOWY.

Wzorki na paznokciach to mój konik (jak widać haha), ale czasami dodam coś aby nie były one całkiem jednokolorowe. Nie wygląda to fajnie ale widuje gorsze:D Paznokci nie było dawno, także jestem tym razem z takim postem.


Do wykonania wszystkiego użyłam białego lakieru Lovely nr 25, do kropek przydała się nowość Maybelline Super Stay odcień 08, który swoją drogą jest na prawdę trwały. Do zrobienia kropek użyłam sondy ze sklepu Born Pretty Store, w którym znajdziemy dosłownie wszystko do paznokci :P




Świetnie wyszedł mi wzorem na palcu środkowym. Jestem z siebie po prostu dumna. Lubicie czasami coś urozmaicać na swoich paznokciach? Jaki polecacie najlepszy wg Was biały lakier? Buziaki!!

http://www.bornprettystore.com/

14 komentarzy:

  1. Ha! U mnie konczy sie wzorkowanie podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hhehe fajne te Twoje wzorki :)) Też mam ten biały z Lovely ale nie do końca mi odpowiada :D Biel od My Secret już jest lepsza ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się za nią rozglądnąć:P

      Usuń
  3. bardziej podobają mi się równo rozłożone kropeczki
    ale sonda to dobra rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie to jest bez znaczenia :)

      Usuń
  4. Biały lakier bardzo ładnie kryje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko troszkę długo schnie ;P

      Usuń
  5. nie wiedzialam ze sa rozne sondy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też nie. :P Przy wyborze tych myślałam, że każda jest taka sama :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. haaalllooo proszę nie pisać po imprezach haha :D:*

      Usuń
  7. Ja bardzo lubię białego inglota! A takie wzorki są super! Aż żałuje, że do pracy muszę niestety mieć zawsze neutralne pazurki... Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. zacieki krwi- najlepsze! :)
    ja nie lubię kombinować z wzorkami, bo po prostu mi nie wychodzą ;-)

    OdpowiedzUsuń