wtorek, 10 czerwca 2014

MAYBELLINE | COLOR SENSATIONAL VIVIDS.

Maybelline Color Sensational Vivids to nowa seria letnich wyrazistych szminek w żywych kolorach. Kiedy zobaczyłam je na zdjęciach zakochałam się od razu! Sześć nowych odcieni możecie zobaczyć poniżej.


Szminka Maybelline Color Sensational Vivids nadaje ustom wymarzony kolor, a do tego nawilża, daje równe i bogate pokrycie wyrazistym odcieniem. Pomadka Color Sensational Vivids oferuje te wszystkie korzyści w 6 jaskrawych kolorach. Maybelline Color Sensational Vivids to żywe barwy, a kolor na ustach jest dokładnie taki sam jak na pomadce. W kolekcji znajdziemy sześć promiennych odcieni: Fuchsia Flash, Shocking Coral, Vivid Rose, Pink Pop, Vibrant Mandarin oraz Neon Red”


Na poniższych zdjęciach uciekł mi gdzieś odcień Vivid Rose ale jest to całkiem mocny, intensywny róż. Świetnie na zdjęciu wygląda u Candy Killer.

900-PINK POP- to mocno różowy, Barbie odcień jednak całkiem fajnie wygląda na ustach i wcale nie jest mocno plastikowy.


902- FUCHSIA FLASH- to bardzo intensywny fuksjowy kolor jednak ja do takich nie jestem przekonana i właśnie takie odcienie wyglądają według mnie na plastikowe :D


910- SHOCKING CORAL-  pastelowy koralowy odcień. Wygląda przesłodko i jest najłatwiejszy w aplikacji.


914- VIBRANT MANDARIN- jak sama nazwa mówi- wibrująca pomarańcza :D


916- NEON RED- bardzo intensywny czerwony odcień. Łapka w górę za idealnie pomalowane usta! :P


Pomadki są średnio trwałe, z jedzeniem i piciem wytrzymuję około 2/3 godzin, później już trzeba je poprawiać. Nie przesuszają ust ale jeśli usta już posiadają skórki to te szminki je na pewno podkreślą.  
Kolory są idealne na lato! Jedna szminka kosztuje ok 27 zł. Najbardziej jestem zadowolona z odcienia 910 SHOCKING CORAL. Kuszą Was te szminki? A może już je macie? Buziaki!

14 komentarzy:

  1. na ustach najlepiej wygląda 910 w sklepie wybrałabym pewnie 902 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest nowość w Polsce? Świetne są te wyraziste kolory i cena bardzo przystępna, bo u mnie ponad 50pln.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie się prezentują choć dla mnie zbyt jaskrawe :/

    OdpowiedzUsuń
  4. 910 najbardziej mi siępodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wibrująca pomarańcza skradła moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne odcienie :-) Chcę wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się chyba Vibrant Mandarin.

    Chciałabym mieć takie usta - każdy kolor wygląda na nich dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się moje usta nie podobają :(

      Usuń
  8. Mandarynka wpadła mi w oko! :) Koral też jest uroczy ;) Przyjrzę im się bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie kolory przyjemne i i idealne na lato:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masz rację, na lato są rewelacyjne ;)

      Usuń
  10. wszystkie prezentujaa sie swietnie 902 bedzie moja :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie ta koralowa o której napisałaś, podoba mi się najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń