środa, 4 czerwca 2014

MYDŁO BŁOTNO-SOLNE | WHITE FLOWERS.

Do mycia twarzy używam najczęściej płynów micelarnych albo żeli. Jakiś czas temu w moje ręce wpadło mydło błotno-solne w Morza Martwego firmy White Flowers. Postanowiłam sprawdzić jak to jest znów myć twarz mydłem. 


Pierwsze co zwróciło moją uwagę to dosyć intensywny zapach. Pierwszy raz umyłam nim twarz z użyciem elektrycznej szczotki do mycia twarzy.
Od producenta:
Mydło z solą i błotem z Morza Martwego polecane jest do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry. Szczególnie rekomendowanie jest do skóry mieszanej oraz z tendencją łojotokową. Mydło może stanowić istotne uzupełnienie terapii przeciwtrądzikowej, łuszczycy, egzemy i grzybicy. naturalne, bardzo wydajne mydło nie zawiera konserwantów, nawilżaczy i plastyfikatorów.
W trakcie używania mogą pojawić się się pęknięcia, co jest zjawiskiem naturalnym.

Skład: Sodium Tallowate, Sodium Chloride, Aqua, Maris Limus, Parfum, Eugenol, Limonene, Linalol, Buthylphenyl, Methylopropional, CI50415:1.




Do mycia ciała sprawdza się całkiem fajnie jednak radziłabym po kąpieli użyć balsamu. Dlaczego? Mydło ma duże skłonności do przesuszania i nie wydaje mi się, żeby był dobry do każdego rodzaju skóry/cery. Na twarzy po umyciu czułam okropne ściągnięcie. Dobrze oczyszcza ale wysusza niemiłosiernie! Potrzebna duża ilość kremu aby twarz stała się ponownie miękka i elastyczna. Cena mydełka do ok 9 zł w Rossmannie. 
Nie polecam osobom, które mają problem z suchością skóry, może sprawdziłby się na cerze suchej.

Dla mnie jest to nie wypał. Dobrze oczyszcza jednak uczucie po umyciu jest nie do zniesienia i błaga o nawilżenie. Spotkałyście się kiedyś z takim wysuszaczem? Buziaki :)

8 komentarzy:

  1. aż się boje go teraz otworzyć :D bo mam w swoich zapasach ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i działa ale skoro wysusza to dla mnie może nie istnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go więcej nie będę używać :)

      Usuń
  3. Skoro z Morza Martwego to poproszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię naturalne mydła w kostkach, moja skóra ma właśnie skłonności alergiczne, jest sucha więc nie chciałabym jej dodatkowo wysuszać. wolę mydła np aleppo, które oczyszczaj ale nie wysuszają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też jest dosyć sucha i dlatego u mnie nie sprawdza się za dobrze :)

      Usuń